luni, 22 iunie 2015

Machiaj de seara in 5 pasi folosind fardurile Melkior

Fardurile Melkior sunt perfecte pentru a crea un machiaj impecabil.Se aplica usor, se blenduiesc la fel de usor si rezista destul de bine mai ales cu un primer sau cu o baza adecvata.Machiajul prezentat poate fi folosit pentru orice eveniment, nunta, botez, fiind folosite nuante neutre care se potrivesc aproape cu orice tinuta.
 
Iata care sunt pasii pentru a realiza un machiaj usor, de seara, perfect pentru orice eveniment.

Pasul 1: Aplicati baza de machiaj/primer, dupa care aplicati un fard caramiziu/maro deschis in coltul extern al ochiului si pe pleoapa inferioara.



Pasul 2: Aplicati atat in coltul extern cat si pe pleoapa inferioara o nuanta mai inchisa decat cea folosita anterior, de preferat maro inchis, sau pentru un efect mult mai dramatic puteti aduga chiar si negru.


Pasul 3: Aplicati pe pleoapa mobila o nuanta deschisa (nude, auriu)



Pasul 4: Aplicati in coltul intern cat si pe arcada fard alb sidefat/iluminator pentru a oferi luminozitate ochiului.



Pasul 5: Optional, aplicati gene false pentru ca machiajul sa fie complet.


Produse folosite:
-Nyx concealer
 -Creion Anticearcan Lioele Perfect Jumbo Concealer
-Fard de sprancene NYX Eyebrow Cake Powder
-Farduri mate Melkior (natural skin, autumn sunset, mat maroon)
-Fard sidefat Melkior (whisper white)
-mascara L'Oreal voluminous million lashes
-Gene false Born Pretty Store
Sper ca acest tutorial sa va fie util.

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti contacta pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

8 comentarii:

  1. Foarte fragut machiajul! Si eu folosesc Melkior si imi plac mult fardurile lor!
    Foarte frumoase genele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place machiajul, finut!
    Am si eu Melkior, trebuie sa imi mai iau ca am vazut niste nuante la ei de m-au dat pe spate <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb machiajul! Imi place mult si cum faci pozele si cum realizezi machiajul!

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place mult machiajul ! Demențiale sprâncenele :O :*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce machiaj dragut!!! imi place rezultatul final! Voi incerca si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super!
    Sunt curioasa ce aparat foto folosesti :D
    Pupici

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  7. @Descude: ms, este un Sony DSC-W710, 16MP

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb machiajul! Daca n-ai fi precizat ca ai gene false, nici nu mi-as fi dat seama, par foarte naturale :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena