vineri, 2 ianuarie 2015

Cumparaturi online Bornprettystore part II

Site-ul Bornprettystore este cu siguranta printe cele mai accesibile site-uri straine, avand preturi mici la produse de makeup si nail art.Puteti citi mai multe detalii despre acest site, atat despre produse cat si despre transport si metodele de plata in postarea de aici(click).


Pe parcusul postarii o sa va prezint ultima comanda de pe acest site.

Gene false din hartie (Flase Eyelashes Delicate Paper-Cut Beautiful Peacock Design)

Genele false sunt un concept destul de cunoscut si ma bucur ca am avut ocazia sa le incerc multumita celor de la bornprettystore.
Sunt gene fantezie, destinate mai mult pentru prezentari, sedinte foto, s.am.d.Sunt confectionate din hartie si se gasesc pe diferite forme, fiecare model  fiind inspirat din arta chinezeasca.
Nu se aplica rimel peste ele.Se pot modifica in functie de preferinte, pe toata pleoapa,doar pe coltul extern sau pe pleoapa inferioara.Necesita mai mult timp pentru aplicare.
O pereche costa $2.46, le puteti gasi aici(click).



 


 Gene false aurii (1 Pair Gold And Black Wave Design Jagged Long Thick False Eyelash For Beauty Party/Stage Eye Makeup)


Sunt accesoriu perfect pentru o petrecere, respectiv pentru Craciun sau Revelion.Au acel aspect glam care aduce un plus machiajului.Partea superioara este o combinatie intre auriu si negru in schimb ce partea inferioara este simpla.Au banda putini mai groasa decat genele normale ceea ce face aplicarea putin mai complicata.
Pretul acestora este de 2.09$ si le puteti gasi aici(click).





Set pensule (8Pcs Brush Set Facial Wooden Handle Brush Set For Makeup)

 Setul contine toate pensulele mecesare pentru machiajul ochilor, pensula pentru tus, blending etc.Au manerul de lemn, iar materialul firelor este fibra.
Nu pot sa spun ca sunt multumita de ele dar nici ca imi displac, folosesc cateva din ele si chiar imi plac insa pensula pentru blendig si cea pentru aplicarea fardului sunt mult prea aspre mai ales pentru persoanele care au pleoapa mai sensibila.Restul isi fac treaba si sunt multumita de ele.
Pretul acestora este mai mult decat acceseibil 5,55$ si le puteti gasi aici(click).





Gene false Princess (10 x Princess Lee Handmade Artifical Black False Fake Eyelashes M-3)


Au banda transparenta, subtire si flexibila astfel se aplica foarte usor.Sunt lejere, nu sunt deloc incomode.Sunt naturale, se pot purta cu orice tip de machiaj.Ofera un plus machiajului si sunt cu siguranta favoritele mele de pe site-ul acestora.Se potrivesc oricarui look,

Pretul este destul de avantajos 5.97$ pentru un set de 10 perechi de gene, le puteti gasi aici(click).







 In ceea ce priveste genele false site-ul are cu siguranta cele mai deosebite modele, naturale, dramatice si fantezie
 Pentru o reducere de 10% la toate produsele pe site-ul lor folositi codul: GYAG10

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Sunt superbe genele! Am comandat si eu cateva lucrusoare de la ei... abia astept sa ajunga :D
    te pup
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoase sunt toate genele!
    si eu am dat acum cateva ore o comanda bps. mi-am luat o oja si cateva water decals. de obicei imi iau chestiute pentru unghii de la ei

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de tari sunt genele :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. eu vreau sa-mi iau de la ei water decals, cu genele false nu ma inteleg deloc - a se citi nu reusesc sa le pun :))

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena