sâmbătă, 6 septembrie 2014

Cumparaturi online Bornprettystore part I

Site-ul bornprettystore este un magazin online ce comercializeaza produse de beauty, incepand cu cosmetice, produse pentru nail art pana la haine si accesorii.
Este organizat in mai multe categorii, in functie de ceea ce cautati (haine/accesorii/cosmetice), cat si dupa pret (produse sub 0,99$, intre 2.00$-4.00$, s.a.md)
Comanda mea pe acest site cuprinde un set de gene false si 3 glosuri waterproof.

 

Genele false sunt din fibra artificiala si spre surprinderea mea sunt destul de lejere, banda fiind foarte subtire, spre deosebire de alte produse de acest gen unde banda este groasa si incomoda.Sunt flexibile si se aplica usor.
Ca si aspect sunt foarte naturale 
Setul il gasiti la pretul de $10.24.





-machiaj realizat cu aceste gene-

  

Sunt putin pretentioase insa avand in vedere rezultatul merita.Se aplica intr-un singur strat, aplicat in doua sau mai multe se usuca mai greu si devine lipicios. Sunt destul de rezistente, tin aproximativ 5 ore dupa care culoarea nu mai este asa intensa, insa pe buze ramane o pata de culoare pana la demachiere.Este necesar un demachiant waterproof pentru indepartarea gloss-ului, este foarte rezistent la transfer, Pretul unui gloss este de 3.55$.
Nuantele alese sunt 31,07,04.





Desi nu este prima data cand comand de pe acest site de fiecare data am fost multumita, coletul a ajuns in conditii bune.Produsele nu sunt high-end, dar isi fac treaba, mai ales produsele pentru nail-art sunt extraordinare.

Transportul este gratuit, coletul ajunge in aproximativ doua saptamani.
 Pentru o reducere de 10% la toate produsele pe site-ul lor folositi codul: GYAG10

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

9 comentarii:

  1. Eu sunt innebunita dupa lipstain-urile acestea, sunt dependenta de ele!! :P
    Sa le folosesti cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai convins sa comand un gloss, nu stiu exact pe cand, intre timp am descoperit niste rujuri faine, insa imi place mult textura si nuantele sunt tare frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte multumit de produsele pe care le promovati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pigmentate sunt gloss-urile, par de calitate! :) Am si eu gene false acasa, un set intreg chiar, dar nu m-am invrednicit sa le incerc inca. :) Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Genele arata foarte bine, iar lipstainurile par ft pigmentate! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce imi plac genele pe banda transparenta !!! Ce pigmentate sunt gloss-urile !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de bine arata genele ! De gloss-uri nici nu mai zic. Chiar m-ai convins sa vizitez site.ul lor !
    Pupici !
    http://malecsandra.wordpress.com/2014/12/22/miroase-a-sarbatoare/

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu un asemenea gloss si in ROmania nu l=am mai vazut dupa ce a disparut din Depozitul de Cosmetice. SUper ca l-am gasit aici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Produsele pentru buze arata super! Culorile in special sunt exact pe gustul meu si cred ca pentru aceasta primavara sunt perfecte :D
    Pupici!

    Enchanted Ana :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena