miercuri, 13 august 2014

Gel purificator cu extract de Neem Himalaya

Neem-ul este una dintre cele mai folosite plante atat in medicina cat si in anumite produse cosmetice.Este o planta cu proprietati de regenerare a organismului,ce intareste sistemul imunitar, vindeca ulceratiile pielii, elimina tesuturile straine din organism si are proprietati astrigente ce grabesc vindecarea bolilor.
Datorita proprietatilor sale extractul de neem se foloseste in compozitia produselor pentru piele avand rezultate benefice precum un ten curat si sanatos, fara acnee si urme lasate de cosuri.


Brandul Himalaya au de ceva timp pe piata o gama de produse avand in compozitia lor aceasta planta (spuma de curatare cu extract de Neem, gel purificator de curatare cu extract de Neem, masca cu extract de Neem, exfoliant delicat cu neem).

...

Gelul purificator pentru curatarea tenului cu extract de Neem de la Himalaya este un produs destinat curatarii tenului gras,care indeparteaza excesul de sebum si impuritatile.
Ultimul gel incercat a fost cel de la Nivea (gasiti review aici), insa pot spune ca cel de la Himalaya se potriveste mai bine cu tenul meu.
Ca si ambalaj este tipic produselor de acest gen.Culoarea produsului este verde, odata aplicat acesta se transforma din gel in spuma.
Este destinat tenului mixt si gras, iar pentru persoanele cu tenul uscat este necesara o crema hidratanta deoarece usuca tenul.Fara ezitare pot spune ca intradevar este un produs bun, elimina excesul de sebum, lasa tenul curat si desi il folosesc o singura data pe zi (seara) efectele se observa in cateva zile, pielea este mult mai fina si tenul este curat.
Tin sa mentionez ca este un produs destinat curatarii tenului nu poate fi folosit ca un produs demachiant, elimina oarecum fardul, insa nu produsele rezistente/waterproof.
In concluzie sunt foarte multumita, tenul arata bine pe zi ce trece, cu siguranta il voi achizitiona din nou.Il puteti gasi online sau in farmacii, pretul variaza, in jur de 23 lei.




Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

6 comentarii:

  1. Am fost multa vreme curioasa si tentata de acest gel si ma bucur mult ca i-ai facut un review :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant si de luat in calcul pentru cand raman fara gel de curatare. :)
    Multumim pentru review! Imi plac pozele. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de el si mi l-am achizitionat si eu insa nu l-am inceput pentru ca am un alt gel inceput.Dar l-am luat si pe acesta sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna tentant! Am si eu o masca cu neem de la Himalaya pe care am folosit-o doar o singura data si mi-a placut. Multumim pentru review! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Seamana ca si culoare si densitate cu gelul spumant de la Bioderma din gama Sebium.
    Sincer, sunt curioasa cum e.

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosesc produsele lor, pasta de dinti in special, preferata mea!!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena