sâmbătă, 14 iunie 2014

Vichy Normaderm crema hidratanta anti-imperfectiuni (review)

"Tehnologie brevetată: ingrediente active dermatologice cu efect de peeling, într-o cremă hidratantă cu efect de transformare totală a tenului cu probleme.
Diminuează toate imperfecţiunile, roşeaţa, luciul, relieful neuniform, petele post-acnee și hidratează continuu timp de 24 de ore.
Asociere unică a 3 ingrediente active cu efect de peeling: Acid Salicilic, Acidul Glicolic şi LHA.
Fiecare dintre acesti acizi are un nivel diferit de pătrundere în piele, pentru a impregna întreaga epiderma şi a o reînnoi strat după strat**.                                              
În doar 7 zile, imperfecţiunile sunt diminuate și pielea dumneavoastră este vizibil mai sănătoasă."

Desi nu am probleme mari cu tenul, uneori din diferite motive, mai ales din cauza temperaturilor ridicate din ultima perioada devine dificil.Am folosit crema anti-imperfectiuni de la Vichy timp de o luna, o singura data pe zi (seara) pe ten curat, iar efectele au aparut dupa aproximativ o saptamana.Am observat doua schimbari, si anume tenul era vizibil mai hidratat iar porii putin mai mici, in rest nici o schimbare.Tin sa mentionez ca am tenul mixt iar crema a fost aplicata intr-un strat subtire.
Gramajul este de 30ml, dar se gaseste si la 50ml, pretul este in jur de 50lei si o gasiti in orice farmacie.
Se aplica usor, desi este necesara o cantitate generoasa pentru toata fata si intra destul de repede in piele.Are un miros placut, discret, oarecum floral.
In concluzie pot spune ca nu sunt chiar asa de incantata de acest produs, nu face exact ceea ce vroiam,  a micsorat intradevar porii, dar foarte putin, ofera o hidratare buna, insa nu a rezolvat problemele cu roseata, luciul si petele post-acnee.
Aceasta a fost pur si simplu parerea mea despre acest produs in functie de rezultatele pe care le-a avut asupra tenului meu, insa efectele difera de la o persoana la alta.







Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

6 comentarii:

  1. Nu esti singura care are aceasta parere. Am folosit-o si eu pana la ultima picatura dar nu am vazut rezultatele promise :( Incearca crema la Ivatherm pentru ten gras cu tendinta acneica. Eu o folosesc de 2 ani de zile nu cred ca o sa renunt la ea prea curand. Mi se pare mai buna decat cea de la Vichy.
    De la Vichy imi place in schimb fdt Dermablend <3 Pentru petele post-acnee e de vis!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea Goia: O sa o iau pe cea de la Ivatherm, sper sa fie buna si pentru mine.Ms de recomandare.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Caut ceva pentru pori, ca sa ii mai micsoreze putin, dar sa rezolve si celelalte problemute pe care le mai am pentru ca am un ten mixt/gras :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea ma impac cu vichy. mersi pentru review

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat...avand in vedere pretul pe care-l au ar trebui sa investeasca mai mult in calitate decat in publicitate ...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine de stiut ca nu face ceea ce promite. oricum, eu am cam renuntat sa cred in produse "minune". pup.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena