marți, 24 iunie 2014

Cel mai bun BB-cream - Lioele bb cream triple the solution review

Produsele Lioele au ajuns si in Romania, desi inainte erau disponibile pe diverse site-uri din strainatate, acum le puteti achizitiona prin intermediul site-ului Makeupshop.Brandul corean este liderul mondial in productia de BB/CC cream-uri si diverse produse de skincare.
Subiectul principal al postarii de astazi este Lioele Triple the Solution BB Cream.

"Descriere:

Lioele Triple the Solution BB Cream este un produs 3 in 1 revolutionar:
1. Un fond de ten cu putere mare de acoperire ce ofera un finsh impecabil, semi-mat
2. Un BB Cream ce calmeaza, hraneste si hidrateaza intens pielea cu tripla functie (extractele de capsuni si mandarine albesc / ilumineaza tenul , acidul hialuronic si iaurtul au efecte anti-rid / anti- îmbătrânire, iar extractul de radacina de lemn dulce si ylang-ylang calmeaza pielea si reduce inflamtiile locale ).
3. O crema de protectie solara cu factor de protectie SPF 30 / PA++ ce blocheaza atat radiatiile UVA cat si cele UVB
Produsul este potrivit pentru toate tipurile de ten"

~~~~~~~~~~~~
Pot spune ca este cu siguranta cel mai bun BB-cream pe care l-am incercat pana acum.Acesta se afla in topul bb-cream-urilor asiatice care sunt mult superioare celor de la noi.
La prima vedere aspectul este dragut si feminin, in special logo-ul Lioele.
Este dotat cu pompita de dozare lucru care face folosirea acestuia mult mai usoara.
Are un miros floral, placut, insa nu persita, deci nu este deloc deranjant.
Are o textura cremoasa si se aplica bine, fie cu pensula, degetele sau buretele si nu lasa urme.
Puterea de acoperire este medie spre mare, depinde bineinteles in cate straturi este aplicat, doua straturi fiind mai mult decat suficiente pentru a masca zonele cu probleme.Se descurca de minune cu aproape toate imperfectiunile, insa nu acopera cosurile extrem de evidentiate, insa cu petele, pistruii, porii dilatati se descurca de minune.
Are un aspect atat de natural incat nici nu se observa pe fata, desigur daca este aplicat corect.Ofera un luciu natural, subtil,  insa daca doriti un aspect mat puteti aplica peste pudra.

Rezista ore bune si este rezistent la transfer.
Este disponibil intr-o singura nuanta, din fericire se potriveste tenului meu, insa pentru persoanele cu tenul relativ inchis/bronzat nu se potriveste.Este mai mult destinat persoanelor cu tenul deschis.Un alt plus al acestui produs este faptul ca are un factor de protectie SPF 30.
Daca nu sunteti convinse puteti achiziona de pe Makeupshop o mostra pentru a-l incerca inainte.
Il recomand, rezultatele vorbesc de la sine si din punctul meu de vedere este cel mai bun BB-cream.

 


Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

9 comentarii:

  1. eu am folosit o mostra in trecut si chiar mi-a placut foarte mult!
    BB-urile asiatice sunt cele mai bune :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca acopera porii si lasa tenul sa respire este perfect. Probabil voi comanda niste mostre, am tenul sensibil si nu vreau sa arunc banii pe geam. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede gradul mare de acoperire in fotografii. Nu am avut niciodata BB cream-uri asiatice.
    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place pompita lui aurie, ii da o tenta atat de luxury. ♥
    N-am incercat niciun produs asiatic, dar in ultimul timp mi-au starnit interesul.
    Ma bucur sa aflu ca este bun acest bb cream, e de luat in calcul.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata super! Chiar m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine!! O sa-l incerc si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Am o mostra de la acest BB Cream si la cat de multe review-uri pozitive am citit despre el,astept sa-l folosesc la vreo ocazie :D,dar nu stiu daca nu va fi prea mare curiozitatea :D .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena