luni, 26 mai 2014

Ten curat cu Gelul de curatare Nivea Aqua Sensation

Pentru a avea un ten curat si fara imperfectiuni trebuie sa tinem cont de anumite aspecte: demachierea corecta, exfoliere, masti de fata,  hidratarea pielii, s.a.m.d.Bineinteles nu trebuie sa uitam de o alimentatie sanatoasa.
Exista numeroase produse pe piata care pot oferi tenului o ingrijire corespunzatoare.
 

Gelul de curatare Nivea Aqua Sensation cu tehnologia Hydra IQ si extract de castravete asigura o curatare profunda: 
- curata delicat si eficient
- purifica in profunzime
- inlatura eficient machiajul si impuritatile
- sustine echilibrul natural de hidratare

Are un ambalajul destul de practic si se foloseste cu usurinta.In ceea ce priveste compozitia, pe langa gel contine mici particule care  se topesc in contact cu apa si inlatura orice urma de impuritati.
Se aplica pe ten umed,  se maseaza si se clateste cu apa calduta.Este destinat tenului normal si mixt.
Gramajul este de 200ml si se consuma destul de greu datorita  consistentei.Cateva picaturi sunt suficiente pentru toata fata, se inlatura usor si lasa pielea curata si neteda.






Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Am folosit si eu acest gel de curatare :-D Imi placea enooorm de mult faptul ca o cantitate mica era suficient pentru a-mi spala tenul :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut de atatea ori pe raft si ma tenta sa-l cumpar...nu stiu de ce nu l-am incercat.Cu siguranta data viitoare il achizitionez!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a tentat de multe ori datorita ambalajului sau.Am un gel de curatare cu rodie care imi place, dar poate voi incerca si acest gel de curiozitate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. se gaseste in Romania? pentru ca nu l-am observat.. dar imi place ce vad!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena