marți, 13 mai 2014

Par stralucitor cu Syoss Glossing Shine Seal

Un par stralucitor atrage atentia de fiecare data si este un atu pentru fiecare femeie.Pe langa sampon, balsam, diverse masti, exista numeroase produse care redau stralucire parului.
Uleiul(fluidul) Syoss Glossing Shine Seal poate fi solutia ideala.Acesta este destinat parului normal si lipsit de stralucire, descurca parul si il face mai suplu, de asemenea sigileaza stralucirea parului pentru o lunga durata.
Are un gramaj de 100g (se consuma destul de greu, trei/patru picaturi sunt suficiente) si are in compozitia sa numeroase ingrediente care mi-au atras atentia precum: Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, etc
Este dotat cu pompa de dozare, un plus fata de multe produse, are un miros placut insa nu persista atat de mult.Se aplica pe par uscat, dupa spalare si se evita radacina, deoarece da acel aspect de par gras mai ales daca este aplicat intr-o cantitate mare.
Dupa cateva aplicari parul este vizibil mai stralucitor , se descurca mult mai usor si este mai fin





Il puteti  gasi in Dm si in diverse supermarketuri, preturile difera, intre 20 si 30 de lei.

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

23 comentarii:

  1. Ma tenteaza si pe mine de ceva timp acest produs si am auzit multe pareri pozitive despre el. Cu toate ca am mai avut produse Syoss si nu m-au prea incantat, cred ca acestuia i-as da o sansa. pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am încercat niciodată acest brand, cu toate că am fost tentată de mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Momentan folosesc un spray pentru stralucire de la Keune...arata parul foarte frumos dupa folosirea acestuia.

    RăspundețiȘtergere
  4. De la Syoss am folosit doar sampon si balsam si nu am ramas prea incantata de efectele sale pe parul meu,astfel incat am decis sa nu mai incerc altceva de la ei.Ma gandeam sa incerc uleiul de la Macadamia Natural Oil...acum nu stiu ce sa zic ...si acesta suna tentant.Multumesc pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  5. E un produs interesant, l-as aplica, dupa cum ai si mentionat in review, evitand radacina.
    Eu am un par ciudatel, se ingrasa rapid la radacina (dupa 1 zi) iar in rest tinde sa fie uscat.
    Momenta folosesc un sampon de la Syoss si ma tenteaza si uleiul Syoss Glossing Shine Seal.

    RăspundețiȘtergere
  6. Love your inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant, o sa ma uit si eu de el. Multumim pentru review! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Special Beauty: sa sti ca asa sunt si eu la fel.Nu prea ma incanta produsele Syoss, dar acesta m-a surprins placut

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ramy's Blog: iti recomand sa incerci prima data uleiul.Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. @bydee-make-up: ma bucur, astept parerea ta.Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. @Irina: suna bine, nu am auzit pana acum de el

    RăspundețiȘtergere
  12. @boomie bom: pe mine nu ma incanta restul produselor, decat uleiul.Am auzit numai cuvinte frumoasa despre produsele Macadamia Natural Oil, eu le voi incerca cu siguranta pe viitor.Pup

    RăspundețiȘtergere
  13. @Andreea Goia: Si parul meu se ingrasa la radacina, insa nu am avut probleme nu uleiul, l-am aplicat mai mult pe varfuri.pup

    RăspundețiȘtergere
  14. chiar ieri am dat de el in auchan ( 15 lei) si nu l-am luat deoarece nu citisem nimic despre el. O sa mi - l iau si eu:) si sper sa aiba acelasi efect minunat si asupra parului meu!
    Frumos blog:) te astept si la mine:
    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Tentant :) De fapt mereu ma tenteaza produsele pentru ingrijirea parului,pe care ador sa il rasfat ! Deocamdata raman fidela brandului L`oreal,insa o sa il am in vedere ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Il am si eu pe wishlist dar am tot amanat sa-l cumpar.:D

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-a captat atentia,multumesc pentru review :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesant. Mereu imi place sa folosesc produse pentru par care il fac sa arate mai frumos :) L-am trecut pe wishlist :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Este unul dintre produsele mele preferate, printre putinele pe care le-am si recumparat :D.
    Eu de obicei il aplic pe parul umed si isi face treaba foarte bine :)
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  20. il am si eu, i-am facut review mai demult pe blogul meu. Va sfatuiesc sa il cautati in Cora, eu l-am luat cu mai putin de 20 de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Am incercat si eu uleiul acesta si imi place foarte muuult!! Mi se pare foarte bun.. parul incepuse sa mi se despice la varfuri si m-am gandit sa cumpar un ulei pentru par. L-am luat pe acesta(din Auchan cred :) ) si chiar a facut minuni.. lasa parul asa de stralucitor si previne despicarea!! E ff bun!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena