luni, 14 aprilie 2014

Review gomaj cu extract din samburi de caisa Yves Rocher

Ce este gomajul???

Gomajul este un procedeu important de curatare a pielii si de indepartare a celulelor moarte si a excesului de sebum.Mai exact aceasta procedura consta in masarea pielii cu un amestec, fie unul "homemade" cu diferite ingrediente (zahar, diferite uleiuri, miere, zat de la cafea, sare, etc), fie unul chimic/naturist cumparat din magazin.De asemenea mai exista si perii pentru gomaj sau manusi.
Atentie persoanelor cu tenul sensibil, daca optati pentru o masca facuta in casa se va evita folosirea ingredientelor dure, in caz contrar pielea se va inrosii si vor aparea senzatii de usturime.
Vorbind de produsele din comert, se gasesc pentru toate tipurile de ten si pentru diferite parti ale corpului (fata, corp).

Revenind la subiectul principal al postarii, astazi voi scrie despre gomajul cu extract din samburi de caisa de la Yves Rocher.

"Bucurați-vă de acest gomaj fructat pentru exfoliere delicată grație pudrei de sâmburi de caisă. Aplicaţi acest gomaj pe tenul umed de 1-2 ori pe săptămână. Masaţi și apoi clătiţi.
Fără parabeni." 

Este prima data cand incerc un gomaj de la Yves Rocher si ma declar multumita.Are un miros placut de caisa, dar din pacate nu persista dupa clatire.Il aplic de 3 ori pe saptamana, iar la fiecare folosire masez in jur de 3 minute.Se clateste usor, nu lasa urme, exfoliaza tenul destul de bine si il lasa curat.Tin sa mentionez si ca este necesara de o cantitate mica la fiecare folosire, deci produsul se consuma relativ greu.Este un exfoliant usor, insa eu il consider mult mai bun in combinatie cu o manusa exfolianta.Cantitate:50 ml
Il recomand, mi se pare un produs bun si accesibil, eu cu siguranta il voi recumpara.Daca nu aveti un magazin Yves Rocher in orasul vostru, produsul il puteti gasi pe site(click).







Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

5 comentarii:

  1. Interesant! Eu pentru ten numai produse Yves rocher folosesc si sunt multumita de ele :* te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit niciodata un gomaj, pare un produs interesant.
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am avut si eu,tocmai ce l-am terminat:),e misto!
    http://descude.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine,nu am incercat exfoliantele YR! :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena