sâmbătă, 26 aprilie 2014

Epilare eficienta acasa cu ceara de unica folosinta

Exista diferite metode de epilare, iar o procedura destul de eficienta este cea cu ceara, fie ceara traditionala fie cu ceara de unica folosinta.Desi la inceput este o metoda putin dureroasa (in timp se va diminua), aceasta are avantajele sale : pielea este mai fina, firele de par vor creste mai rar si nu vor mai creste sub piele.
Epilatarea cu ceara de unica folosinta presupune: un aparat special care incalzeste ceara si benzi de hartie pentru indepartarea firelor de par.
Din mai multe motive, printre care comfortul prefer epilatul acasa.De obicei foloseam ceara traditionala insa de curand am achizionat kitul pentru epilare(Home) cu ceara de unica folosinta de pe EpilatPro, care contine: 
- 1 Incalzitor de ceara
- 2 rezerve ceara cu Azulena (pentru piele normala
)
- 1 rezerva ceara cu Titan Rosa (pentru piele sensibila)
- 1 rezerva ceara cu Miere (pentru piele normala)
- 1 pachet benzi epilat de 100 buc







Cum se foloseste acest kit:

-Se introduce cablul in aparat

 
-Dupa ce ati ales ceara potrivita se monteaza in aparat

 

-Se conecteaza la priza

 

-Dupa o jumatate de ora ceara se va topi si se poate folosi
-Aparatul de incalzire se va folosi in pozitia de mai jos
-Am aplicat prima data ceara pe hartie pentru a incerca atat rola cat si ceara (temperatura)

 

-Pe toata durata epilarii am tinut aparatul conectat la priza
-Am aplicat ceara pe picior de sus in jos conform cresterii firului de par
-Am aplicat apoi fasia de hartie peste ceara si am masat usor
-Am tras hartia in sensul invers cresterii firelor de par 
-Hartia se poate folosi de aproximativ 4 ori
-Dupa ce am repetat acest procedeu pe zonele respective am aplicat un ulei calmant
(Aparatul se poate folosi pe picioare, maini, axile, iar pentru parul facial se vor folosi rezerve cu role mai mici)

Cateva reguli generale legate de epilatul cu ceara:
-inainte de epilare pielea trebuie sa fie curata, nu se vor folosi creme sau uleiuri de corp
-epilarea cu ceara nu se recomanda persoanelor cu
tulburari vasculare
-ceara/banda se va trage in sensul invers cresterii firelor de par
-inainte de a folosi ceara testati pe o zona mica pentru a evita reactii alergice
-pentru firele de par crescute sub piele se va folosi o penseta
-pielea nu se va expune imediat la soare dupa epilare
-dupa epilare se va folosi o lotiune speciala

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

9 comentarii:

  1. Personal nu folosesc ceara pentru epilare insa review-ul tau mi-a starnit interesul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte incantata am fost si eu de achizitionarea acestui kit :-( pana mi-am dat seama ca de fapt oricum as fi facut si nu as fi facut, mai mult imi rupea firele decat sa le zmulga :-(

    RăspundețiȘtergere
  3. Deși mi-ar aduce nenumărate beneficii, nu aș avea curaj să mă fac singură. La cum mă știu, s-ar întări ceara pe mine până mi-as face curaj să trag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultima oara cand m-am facut singurica doar eu cu ceara acasa, m-am invinetit de toata frumusetea :))
    Desigur ca apoi am chemat o verisoara si am lasat-o pe ea sa traga fasiile de ceara pentru ca ma gandesc ca eu eram prea miloasa si nu faceam bine treaba si a iesit mult mai bine, dar de atunci numai la salon ma epilez cu ceara :D
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  5. seamana cu cel folosit la cosmetica. nu stiu, cu aparatul am curajul sa ma fac singura, dar parca cu ceara si cu benzi nu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Andreea Goia: chiar este un produs care te ajuta

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dalia: depinde cum tragi banda, eu de exemplu ma fac pe picioare fara probleme, insa cand vine borba de axile ma ajuta cineva, nu reusesc sa trag bine banda si rup firele.Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. @Enchanted Ana: am auzit multe fete ca s-au invinetit, eu am avut noroc ca am facut cursuri mai demult si am invatat procedura.Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. @Très Chic: este la fel ca la salon, doar ca difera ceara sau marca aparatului, in rest este aceeasi procedura

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena