marți, 1 aprilie 2014

Comanda Persunmall

Pot spune ca site-ul Persunmall este cu siguranta in top 5 site-uri favorite atunci cand vine vorba de imbracaminte.Transport gratuit,rapid si haine in stare perfecta sunt cuvintele care caracterizeaza acest site.Puteti citi mai multe in postarea de aici(click).
De curand am facut o alta comanda pe site, si anume o rochie si o fusta, comanda a venit destul de repede, marimile se potrivesc si hainele sunt in stare perfecta.Mai multe detalii in pozele de mai jos.

Tinuta 1

 
 

 Rochie aici(click)

 Tinuta 2



Fusta este disponibila in doua culori si o gasiti aici(click)
Spor la cumparaturi!

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

9 comentarii:

  1. Superba rochita!!!<3
    Am si eu o fusta asa, numai ca este de culoare neon!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pretty you <3
    Imi plac ambele tinute si iti sta foarte bine!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. rochia e minunata!! sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta rochita, nu stiam ca au bagat trasportul gratuit, bine am vazut la comenzile mai mari de 15$.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima tinuta este preferata mea, rochita este tare draguta :) Si mie imi plac produsele lor :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena