sâmbătă, 1 martie 2014

Review Demachiant de ochi Nivea Double Effect

Demachierea este primul pas catre o piele frumoasa, pana la urma o ingrijire necorespunzatoare poate avea efecte neplacute, poate cauza aparitia ridurilor, s.a.m.d.Demachiantul trebuie ales in functie de necesitatile tenului, trebuie sa va interesti in primul rand de tipul de ten pe care il aveti si ce textura vi se potriveste (crema, uleioasa/lichida, etc).

"Cateva reguli pentru o demachiere corecta:
-folositi discuri demachiante+demachiant, sunt mult mai utile decat servetele umede sau sapunul

-este recomandat ca mai intai sa aplicati demachiantul pe degete si sa masati fata si apoi sa folositi discul demachiant
-incepeti demachierea cu zona ochilor,dupa care obrajii, fruntea si barbia

-nu folositi acelasi disc demachiant pe care l-ati folosit la ochi si pe fata, zona ochiului este cea mai "dificila", datorita rimelului care se indeparteaza cel mai greu (mai ales daca folositi unul rezistent la apa)

-in afara de fata, gatul si decolteul necesita demachiere deasemenea

-daca folositi un demachiant prost puteti risca aparitia unor iritatii

-daca observati resturi de machiaj in interiorul ochiului, folositi betisoare de urechi pentru a le indeparta

-dupa demachiere folositi apa tonica sau o crema hidratanta"

Cea mai pretentioasa/sensibila zona este cea a ochilor si de aceea este necesar un demachiant special pentru ochi, de preferat unul waterproof care sa elimine orice urma de machiaj dar in acelasi timp sa protejeze ochii.
Revenind la subiectul principal al postarii, de curand am achizionat Nivea Double Effect, un demachiant pentru ochi destul de laudat de majoritatea fetelor si am vrut sa imi exprim parerea despre acest produs.



Descriere:

"Formula de îngrijire bifazică îmbogățită cu Extract de Albăstrele îndepărtează chiar și cel mai rezistent machiaj. Zona sensibilă a ochilor este curățată eficient și delicat. Genele sunt protejate. "

Parerea mea:
Are o compozitie uleioasa si inlatura intradevar si cea mai mica urma de creion/fard/rimel din prima.Demachierea dureaza putin, nu trebuie sa insistati de mai multe ori in aceeasi zona, nu lasa acel aspect "messy" precum altele.
Desi am ochii destul de sensibili, nu am avut probleme cu el, nu mi-a provocat nici un discomfort, dar acest aspect difera de la o persoana la alta.De asemenea este destinat si persoanelor care poarta lentile de contact.Nu irita ochii, nu ofera senzatii neplacute si se consuma destul de greu.Nu are un miros anume si nu usuca pielea.
Trebuie agitat inainte de a fi folosit, deoarece cele doua parti care compun produsul se separa destul de repede.Pe scurt inlatura cu succes machiajul, mai ales cel waterproof.Lasa pielea curata, neteda, insa un lucru care poate fi putin incomod pentru unele persoane este pelicula subtire uleioasa pe care o lasa.
Am ramas placut surprinsa, curata bine si este destul de bland cu pielea din jurul ochilor.Face cu siguranta demachierea mai usoara si mai rapida.
Nivea Double Effect este un demachiant bun si accesibil (vorbim aici de raportul calitate-pret), cu siguranta trebuie sa fie in rutina de ingrijire a fiecarei fete.Produsul il puteti gasi pe Aoro, eu voi ramane la acest demachiant si il voi recumpara deoarece consider ca este bun.
Pana in momentul de fata nu m-a dezamagit nici un produs Nivea, gelurile de dus Nivea fiind printre favoritele mele,  asa ca eram sigura ca ma voi intelege si cu acesta.





Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

10 comentarii:

  1. Si eu il am si e cel mai bun de pana acuma mai ales pentru rimel rezistent la apa, nu trebuie sa frec de nu stiu cate ori :))
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu îmi place, mă ustură îngrozitor pielea de la el. Nu știu ce are în compoziție de nu-i place pielii mele, e singurul bifazic care m-a dezamăgit.. și nu mă așteptam la câte laude am citit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am cumparat insa din pacate ochii mei nu il agreeaza :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu acum l-am terminat. L-am folosit pana la ultimul strop. Tare, tare mult mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Miha Ella: depinde de la o persoana la alta, probabil ai zona ochilor mai sensibila

    RăspundețiȘtergere
  6. @Allesandra: pacat, depinde la fiecare

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea Goia: ma bucur si mie imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  8. Poti sa pui o pozasi cu ingredientele, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Andreea Lovin: Acestea sunt ingredientele : Aqua, Isododecane, Cyclomethicone, Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena