vineri, 28 martie 2014

Machiaj de primavara (tutorial)

Pentru postarea de astazi am realizat un machiaj simplu, destul de natural, doar ca am adaugat un strop de culoare, perfect pentru primavara.Este un machiaj de zi sau seara (depinde de preferinte) care se potriveste oricarei persoane si nu necesita decat 4 pasi.

Pasul 1
Am aplicat in coltul extern/pliu un maro deschis din trusa (32 nuante) Elf weekender


 Pasul 2
Am aplicat in pliu un maro mai inchis tot din trusa Elf weekender cu 32 nuante.

Pasul 3
Am aplicat pe pleoapa mobila doua culori (un roz peachy) din trusele Elf Back to school Little Black Beauty Book si Elf Back to School Eyeshadow Paletter - 32 nuante cool


 

Pasul 3
Am adaugat pe pleoapa inferioara doua culori (un verde inchis si unul deschis) din trusele Trusa Beauty UK - pastels si Sleek darks si in coltul interior bej din trusa Elf weekender


 

Pasul 4 (optional)
Am adaugat creion negru pe pleoapa mobila la baza genelor si gene false.


 Produse folosite:
-MUA concealer
-primer MUA
-Elf weekender
-Elf Back to school Little Black Beauty Book
-Elf Back to School Eyeshadow Paletter - 32 nuante cool
-Sleek darks
-Lash Plumping Yves Rocher 
-MUA brow kit
-no name false lashes

 Sper ca acest tutorial sa va fie util, este un machiaj atat de usor de realizat si rapid in acelasi timp.


Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

8 comentarii:

  1. Esti foarte talentata. Abia astept sa vad urmatorul machiaj. Faci sa para totul asa de simplu.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si in ton cu anotimpul. Mie nu-mi iese niciun machiaj atat de vesel. Cel putin nu momentan :))

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place combinatia cu verdele. chiar o sa incerc. partea de pe pleoapa superioara o folosesc si eu dar nu aplic verde niciodata, desi cred ca m-ar avantaja. o sa incerc. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde achizitionezi produse Mua? Te pup si imi place machiajul :x

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bianca: ms frumos, de pe site-ul lor http://www.muastore.co.uk

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena