sâmbătă, 15 martie 2014

Despre mostre, produse noi, etc


Mostrele sunt varianta economa de a incerca un produs nou fara a fi nevoita sa il achizitionez full size.Am ramas atat de dezamagita de anumite produse in trecut, insa de curand incerc sa gasesc mostre, sa ma familiarizez cateva zile cu produsul respectiv iar apoi sa ma hotarasc daca il vreau sau nu.Pana la urma nici o persoana nu isi doreste sa cumpere un produs costisitor iar pe parcurs sa realizeze ca nu a fost cea mai buna alegere.
De curand am descoperit site-ul Aoro, in momentul in care cautam "mostre de parfum", si am observat ca este singurul site care vinde asa ceva.Ideea in sine este destul de interesanta, nu foarte multe site-uri/firme ofera posibilitatea cumparatorilor sa incerce produsele lor in varianta mini.
Vorbind de parfumuri, eu am ramas loiala parfumului Guess by Marciano for Women, care este parfumul meu preferat insa din cand in cand imi place sa mai ies din rutina, testand produse noi.Cateva din mostrele stranse si care sunt in "testare":






Mostra parfum Calvin Klein DownTown.Parfumul mi-a placut imediat, este pe gustul meu, are un miros floral, dar momentan nu am avut ocazia sa vad cat de mult persista.E destul de ok, pot spune ca e ca si trecut pe wishlist.



Crema Olay Total Effect cu SPF 15."Ce promite crema?
* Reduce apariţia ridurilor fine şi a celor vizibile.
* Netezeşte şi uniformizează textura pielii.
* Uniformizează tonul pielii, iar tenul capătă o culoare naturală şi arată mai tânăr.
* Îmbunătăţeşte calitatea tenului, dându-i un aspect sănătos.
* Reduce apariţia petelor cauzate de îmbătrânire şi reduce aspectul dilatat al porilor.
* Calmează pielea uscată şi o hidratează."
Pentru protecţie UV zilnică.
Pe scurt LOVE IT, cu siguranta o voi cumpara, netezeste pielea, nu are un miros anume si hidrateaza pielea.Ca si mostra e varianta perfecta pentru deplasari.



Crema Garnier moisture match pentru ten normal spre uscat.
"Descrierea produsului:
Moisture Match este o noua generatie de creme hidratante timp de 24H create special pentru diferitele tipuri de ten potrivindu-se perfect cu nevoile fiecaruia."
Avand tenul uscat in anumite zone, e perfecta pentru mine, e lejera si hidrateaza tenul.Deja este trecuta pe lista de cumparaturi.



Sampon Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue.
Este un sampon restructurant pentru ingrijirea parului degradat.Contine extract de miere pentru consolidare si imbunatatirea structurii firului de par.Este ok, lasa parul moale, dar trebuie testat cam o luna ca sa imi pot forma o parere.Poate voi incerca masca si serul din aceeasi gama si voi reveni cu mai multe detalii.



Mostrele de parfum Mexx Woman si Mexx Fresh Woman New Look.
 La prima vedere, imi plac ambele, nu gasesc o diferenta mare intre ele, persista si au un miros placut, floral.Gasiti mai multe mostre de parfum la Aoro.



Mostrele - crema de maini Lavera Body Spa Orange Feeling.Are un miros subtil de portocale care persista, se absoarbe repede in piele, iar pielea este mai catifelata.Cu siguranta o voi cumpara, sunt curioasa si de celelalte produse Lavera



 
Majoritatea produselor le gasiti, in varianta full size bineinteles, pe Aoro.



 Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Si mie imi place sa testez produsele, mai ales cele mai scumpe, prin intermediul mostrelor si asa sunt sigura ca nu arunc banii aiurea :) si ma bucur ca sunt site-uri unde mai gasesti mostre :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt fana a monstrelor de fond de ten, am un ten problematic( gras , pori mari, pe alocuri sensibil ) asa ca trebuie sa vad cum se comporta toata ziua pe fata mea. Problema este cand vreau sa incerc dermatocosmetice si farmacistele se uita la mine de parca le cer din geanta lor.Nu o sa dau 80 de ron pe un fond de ten fara sa il testez inainte. Ma bucur ca Aoro vinde si monstre de parfum, asa iti poti da seama cat persista si cum se comporta pe piele ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Obijnuiesc sa testez produse pentru a fi sigura pe ce urmeaza sa dau ceva banuti:p
    Monstrele mereu vor fi de mare ajutor cand esti in dubii!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu pastrez mostrele si le i-au cand plec undeva sa nu car produsul intreg :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena