sâmbătă, 15 februarie 2014

Review tus Astor Eye Artist Waterproof

Descrierea oficiala:

"Formula ultra-intensa care nu se intinde si nu curge.
Dureaza la infinit, perfect rezistent la apa!
Aplicare ultra-usoara datorita tehnologie Quick& Easy!
Traseaza linia perfecta si creeaza look-ul glamour ""de inalta intensitate"", CARE DUREAZA!"

Pot spune ca este este cu siguranta cel mai intens negru pe care l-am vazut pana acum.Nu curge si se usuca destul de repede.
Purtat o perioada lunga (doar cu rimel) este destul de rezistent, insa am observat ca in combinatie cu anumite farduri nu este asa rezistent, se mai pateaza.
Nu sunt multumita de aplicator, este tare, preferam ceva mai subtire si moale ca sa il pot manui mai bine.Pensula este destul de groasa, este perfecta pentru un look mai dramatic/intens, insa pentru a realiza o linie subtire nu il recomand.Sunt multumita de el, este perfect pentru machiajele intense, de seara, dar nu este asa cum ma asteptam, cu siguranta voi incerca si altele.








 

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Eu sunt multumita de produsele Astor.
    Cu acest tus nu m-as putea intelege deoarece nu prea ma pricep la aplicatoarele dure. Ma-ndoiesc ca as putea trasa o linie. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi are aplicator fix cred ca m-as descurca sa il aplic.
    Cat despre produsele Astor: Love them!
    Am un rimel de la ei care preferatul meu din toate cele incercate pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca as prefera un aplicator mai moale, mai maleabil si parca prefer sa trasez mai multe linii subtiri, decat una si groasa ca daca o gresesc nu prea am cum corecta :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Il am si eu, imi place pensula, insa nu e rezistent si se intinde pe pleoapa. Oare numai eu am patit?

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena