marți, 11 februarie 2014

Comanda Persunmall & tinuta zilei

Intr-o postare anterioara vorbeam despre Persunmall, un site cu imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru femei si cat de cucerita am fost de  multitudinea hainelor si cat de frumoase pot fi.Comanda a venit aproximativ intr-o luna, cam greu din punctul meu de vedere, insa trebuie sa tin cont si de conditiile meteo din ultima perioada.
Pachetul a ajuns intr-o stare perfecta, fara daune asupra lui si fara defecte asupra hainelor/accesoriilor.

Comanda cuprinde:


 Am fost foarte incantata de colanti, sunt foarte lejeri, se potrivesc perfect (desi pe site au o marime universala), sunt dintr-un material elastic, lucios, dau impresia ca sunt din piele.
Camasa este dintr-un material fin, imi vine bine, desi preferam sa fie putin mai lunga, marimea pe care am comandat-o este L (desi eu in general port M), dar intotdeauna e bine sa comandati cu un numar mai mare cand vine vorba de site-uri straine.
In legatura cu accesoriile, nu am nimic pe reprosat, colierul este reglabil la fel ca si inelul, deci se potrivesc oricarei persoane, iar bratara are de aemenea un sistem interesant de prindere.

 




Bluza Persunmall - aici
Colanti Persunmall - aici
Inel Persunamll - aici
Colier Persunmall- aici
Bratara Persunmall - aici
Geanta Jollychic - aici
Botine Jollychic - aici
Geaca Romwe - aici

Recomand cu incredere site-ul Persunmall.Spor la cumparaturi.
 
Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

13 comentarii:

  1. ce frumos, foarte frumos ai pozat si imi place toata tinuta, sa le porti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superba tinuta! imi plac in mod special accesoriile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata tinuta! Arati excelent!
    Geanta e...cireasa de pe tort! :)

    Te pup!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Tinuta este draguta si inelul a fost cireasa de pe tort ;)
    Sa le porti sanatoasa

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce frumoasa esti!!!
    Si tinuata este foarte draguta si pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase produsele pe care le-ai achizitionat :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena