miercuri, 5 februarie 2014

Comanda lovelyshoes

Desi prefer cumparaturile online, din mai multe puncte de vedere, acestea au avantajele si dezavantajele lor.Astazi voi vorbi despre comanda facuta pe lovelyshoes (mai multe informatii aici ) si despre experienta mea cu acest site.
Am comandat o pereche de cizme si o bluza.Coletul a venit in aproximativ 2 saptamani, destul de repede in comparatie cu alte site-uri, in conditii foarte bune, produsele fiind impachetate cu mare atentie.
Cizmele, pur si simplu sunt perfecte, nu am nimic de reprosat, sunt marimea 38 EUROPE (39 CHINA).Daca aveti nelamuriri in legatura cu marimea, gasiti langa produsul dorit toate detaliile necesare.Sunt foarte ieftine, confortabile si destul de calduroase.
Bluza este destul de simpla ca si model, insa mi-a placut tare mult materialul.Din pacate nu se potriveste marimea (am comandat un L) desi eu port de obicei M, am vrut sa fiu sigura ca va fi buna. (este cam scurta).Sunt sigura ca este perfecta pentru cele care poarta S.

Gasiti cizmele aici(click)






Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

21 comentarii:

  1. Frumoase ghetute. :X sa le porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoase suuuunt! sa le folosesti cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe mine ma incanta multimea de magazine online, dar nu cumpar din simplul fapt ca nu le pot proba :D Desi ma ademenesc cu preturile mici, stiu ca nu le pot achizitiona fara a vedea cum imi vin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghetutele sunt simpatice foc!
    Sa le porti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @adinas: la inceput imi era si mie frica ca nu mi se potrivesc, insa nu am avut probleme la incaltaminte, mai mult am avut la haine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam de site-ul asta. Ia sa arunc o privire!
    Ghetele sunt MINUNATE! Sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mult ghetele, bluza e basic si cred ca e potrivita mai mult persoanelor mici de statura mai ales ca ai zis ca e lunga. xo
    About women and not only Blog

    RăspundețiȘtergere
  8. Ghetutele sunt foarte frumoase! De asemenea si bluza imi place. Sa le porti cu placere!!! :*
    Pup:*
    http://biutsbi.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Love your amazing blog :) Invite you to read and leave comment on my post http://agro-turisme-fishpond.blogspot.com/2013/11/transylvania-legendary-land-in-romania_29.html
    Multumesc foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase cizme! Recent am facut si eu primele mele comenzi online ( 2 rochii, un ceas si o geanta ), dar la ce picioare pretentioase am eu, nu ma bag la incaltaminte sa comand de pe net... Oricum sa le porti sanatoasa!:*
    www.biancabancescu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. @Bianca Băncescu: ms frumos, abia astept sa vad ce ai comandat, sper ca vei face o postare pe blogul tau.pup

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bianca Băncescu: ms frumos, abia astept sa vad ce ai comandat, sper ca vei face o postare pe blogul tau.pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Obisnuiesc de asemenea sa fac cumparaturi online, dar de obicei prefer site-urile din Romania. Insa ghetutele tale sunt foarte frumoase, asa ca cine stie pe viitor..

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena