sâmbătă, 8 februarie 2014

Buzzstore, Campania PERSIL si cum sa devi Buzzer

 De curand am descoperit Buzzstore,  o agentie de marketing participativ care functioneaza pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternica forta de influenta, recomandarea unui prieten!
Pe scurt, primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere.Astfel devenim BUZZeri.

Campania Persil

Desi am fost putin sceptica la inceput, am hotarat sa ma inscriu pe site si sa particip la campania Persil, pana la urma nu aveam nimic de pierdut.Spre bucuria mea, am fost selectata pentru a testa noul detergent lichid Persil.

Despre campanie:

"Descopera un nou mod de a spala cu Persil, alaturi de Iuliana Tudor!
BUZZStore iti lanseaza o noua provocare si te invita sa intri in echipa Iulianei Tudor, prima ambasadoare Persil in Romania!
Alatura-te si tu echipei de testare si descopera cum, cu doar o cantitate mica de Persil Expert Gel poti readuce la viata hainele tale preferate, indepartand cele mai diverse tipuri de pete.
Convinge-te in cadrul campaniei ca Persil Expert Gel este mai eficient decat detergentul pudra, deoarece contine in formula sa enzime pentru indepartarea petelor, chiar si la 20 de grade. Temperaturile scazute nu ataca tesaturile si pastreaza culorile vii pentru mai mult timp iar hainele tale se pastreaza ca noi! In plus, spaland la temperaturi scazute, faci economii si in acelasi timp protejezi mediul inconjurator. 
Incearca noul mod de a spala: Persil Expert Gel iti ofera o curatenie perfecta si si stralucire a hainelor chiar si la 20°. Usor de dozat, in functie de gradul de murdarie a hainelor, Persil Expert Gel are acelasi pret/ spalare cu detergentul pudra similar. "

Parerea mea:

Pentru inceput mi-a placut cum a fost ambalat coletul si ca a ajuns in conditi foarte bune.
In colet am gasit:
    1x Detergent Persil Expert Gel 1,46l
    10 x Detergent Persil Expert Gel 73 ml
    11 x Brosura informativa
    1 x Prosop alb fata
    1 x Ghid de BUZZ
Am avut la dispozitie toata ziua pentru a incerca detergentul gel Persil si sunt mai mult decat multumita.M-am convins din primele spalari ca este bun.Nu deterioreaza in nici un fel hainele, scapa cu usurinta de petele incapatanate, mirosul este extraordinar si persita.
 Deja am dat mai departe cateva plicuri si voucherele cu 20% reducere, sper ca fetele vor fi la fel de multumite ca mine
Il recomand cu drag.











Repet, campaniile sunt gratuite, nu trebuie sa platiti nimic.Trebuie doar sa va inscrieti, participati la o campanie, iar daca sunteti alesi de Buzzstore, o sa primiti gratuit produsele pentru testare, tot ce trebuie sa faceti e sa dati vorba mai departe pe site-urile de socializare daca va place produsul respectiv. 
Pentru a va inscrie accesati linkul de mai jos:
http://buzzers.ro/invite/b8143d6cfcca1fbd44b694c38b7e003e


Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Abia astept sa il primesc si eu, am fost anuntata ca este pe drum :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Criss: o sa-ti placa cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  3. La asta ma inscrisesem si eu pentru ca voiam sa vad cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar spala bine,fara sa deterioreze hainutele si are un miros demential si persistent :) .La capitolul pete "obraznice" insa la mine a dat chix,niste pete de rugina n-au vrut sa iasa si pace!
    Totusi ,desi e pt rufe albe,m-am aventurat sa-l folosesc si pentru niste rufe colorate (uniforma sotului,ca deh pe politisti nu-i imbraca in alb :D) si rezultatul chiar mi-a placut.Hainute curate,fara urme de reziduuri,miros foarte fain.
    Per total zic eu ca s-a descurcat foarte bine (detergentul) si in concluzie eu sigur o sa folosesc doar detergent lichid :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena