vineri, 31 ianuarie 2014

Kit pentru iluminarea fetei - Ultraflesh Shinebox (review)

Cei de la Strawberrynet mi-au trimis pentru a testa un kit pentru iluminarea fetei si anume Ultraflesh Shinebox.Este o trusa interesanta, all in one, potrivita pentru orice tip de ten si cuprinde o pudra iluminatoare, doua iluminatoare crema si doua creioane retractabile.








1.Primul compartiment contine pudra, avand o nuanta piersica, pigmentata.Este destul de frumoasa si cred ca s-ar potrivi de minune unui ten bronzat, momentan nu pot sa zic ca imi place deorece nu mi se potriveste nuanta (bate spre portocaliu), eu avand tenul foarte deschis.



2.In al doilea compartiment se gasesc doua creme nuantatoare , o nuanta cu mici particule aurii, iar in cealalta un trandafiriu deschis.Sunt favoritele mele, sunt destul de rezistente, le puteti folosi pe obraz, pe nas, pe arcada si deasupra buzei superioare.



 3.In cel de-al treilea compartiment se gasesc doua creioanse retractabile, Secret shimmer (alb) si Nude shimmer (trandafiriu).Le folosesc doar pentru ochii, pe arcada, in coltul interior si cateodata pe pleoapa inferioara.

 



 In concluzie o consider utila, se poate transporta cu usurinta, nu este grea, nuantele sunt destul de rezistente si ofera tenului o stralucire deosebita.
Produsul il putei gasi aici(click) la pretul de 107 lei.
 Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. ce finuta e!!! dar pretul mi se pare cam ridicat:(

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte fain produsul asta, cred ca il trec pe wishlist. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta e! imi place si cum e compartimentata :)
    http://biutsbi.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena