vineri, 10 ianuarie 2014

Cumparaturi online Sheinside

Un alt site de haine si accesorii la preturi foarte accesibile este Sheinside.Site-ul este cu siguranta printre cele mai cunoscute magazine online si a ajuns printre favoritele mele avand o gama larga de produse si preturi destul de mici.Am citit multe articole referitoare la site si toate pozitive, hainele fiind considerate calitative.Cu siguranta voi plasa o comanda.
Transportul este gratuit folosind metoda Standard shipping, coletul ajungand intre 15-30 de zile, iar prin Express Shipping costa intre 7$ si 15$ si ajunge mai repede.
Metodele de plata:
1.Credit Card (VISA & MasterCard)
2.PayPal
3.Western Union
4.Wire Transfer




  




 Spor la cumparaturi!

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

6 comentarii:

  1. este si unul din magazinele mele preferate. mi-am comandat paltonasul cu revere de piele, dar pe albastru.. :D iar sacoul negru si prima rochita sunt deja pe wishlistul meu. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place blog-ul tau !Esti draguta sa imi dai si mie un follow la blog http://machiajul.wordpress.com/ si un like la facebook. https://www.facebook.com/machiajulzilei?ref=hl . Multumesc! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for sharing, all clothes and accessories look very good.


    makeupdemon.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba prima rochie, cea nude am vrut sa mi-o iau dar din pacate nu mai era pe stoc. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Fusta cu floricele si sacoul sunt superbe :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena