duminică, 5 ianuarie 2014

Cumparaturi online ROMWE

Majoritatea cred ca ati auzit de Romwe, este printre cele mai cautate site-uri de imbracaminte si desigur se numara printre favoritele mele.Ce imi place la acest site in comparatie cu celelalte?? .. in primul rand dureaza cam 7, 8 zile pana imi ajunge coletul (destul de repede pentru un colet extern), iar in a doilea rand au haine frumoase si accesibile.




 Pe site gasiti de toate, haine, incaltaminte, produse cosmetice, accesorii, produse de ingrijire, produse pentru unghii, accesorii pentru Iphone si multe altele.







In legatura cu modalitatile de plata gasiti aici(click) toate detaliile necesare.
Am uitat sa mentionez cea mai buna parte...transportul e GRATUIT (pentru Standard shipping), daca doriti sa vina coletul si mai repede, in jur de 4,5 zile, puteti opta pentru Express Shipping, dar tranportul costa 7$ sau 15$.

 Eu zic ca indeplineste deja toate conditiile unui site bun, calitate, preturi accesibile si transport gratuit.Spor la cumparaturi.
Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

6 comentarii:

  1. Inspirate alegerile tale, anul trecut mi-am cumparat o rochita de la ei, care arata foarte bine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu m-am uitat pe site si imi plac produsele pe care le au si ce este si mai ok este ca le au in stoc si preturile sunt accesibile

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna !
    Se plateste vama ? Coletul vine la posta sau acasa?
    Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: buna coletul nu vine la posta vamala, vine la posta "din cartier" si nu platesti nimic.pup

    RăspundețiȘtergere
  5. buna Gya !

    cand ai facut ultima data comanda ?
    de ce intreb cineva mi-a zis ca daca command mai mult de 150 $ platesc TVA si taxe vamale ! asa este?
    comanda ta maxima de cat a fost? ai platit ceva?

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: buna, cred ca cea mai mare comanda a fost in jur de 50 de dolari, si nu am platit nimic.E posibil la o comanda mai mare sa platesti TVA.Mai bine faci 3 comenzi mici si nu mai platesti nimic :P :P :P

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena