marți, 28 ianuarie 2014

Cumparaturi online Persunmall - Wishlist

Un alt site favorit este cu siguranta Persunmall.L-am descoperit anul trecut, insa de curand, dupa ce l-am analizat mai bine, am ramas impresionata de multitudinea de haine si preturile rezonabile.
Cuprinde articole precum haine, incaltamine, accesorii, genti. chiar si rochii de mireasa.





  

 







Shipping-ul se calculeaza in functie de greutatea fiecarui produs, gasiti mai multe detalii aici(click).
Metodele de plata sunt: 
-Credit Card or Debit Card(Visa, MasterCard)
-Wire Transfer
-Western Union

Sper ca v-am facut curioase si spor la cumparaturi.

 Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

5 comentarii:

  1. au lucruri superbe!
    am si eu o rochita de la ei:)
    te pup
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghetutele sunt superbe, au lucruri frumoase cei de la Persunmall :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au lucruri frumoase si preturi bune :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2014/01/back-to-black.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesante alegerile tale.Au lucruri super si preturi pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  5. Paltonasul si gentile sunt adorabile. <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena