duminică, 5 ianuarie 2014

Cumparaturi online MartofChina

Am hotarat sa fac o noua rubrica pe blog si anume "cumparaturi online" unde voi vorbi despre site-urile mele preferate in materie de haine, cosmetice, accesorii, despre avantajele si dezavantajele acestora.
Primul site este MartofChina, pe care l-am descoperit recent, insa am ramas placut surprinsa de preturi, unele produse sunt foarte ieftine.


Este un site ce comercializeaza haine pentru femei, accesorii, incaltaminte, precum si haine pentru barbati.Gasiti o varietate de produse pe placul fiecaruia, de asemenea mai exista si doua rubrici cu produse la reduceri, unde puteti gasi haine sub 8$ si pantofi sub 15$.




Modalitati de plata

Credit Card (VISA,  & American Express)
PayPal
Western Union
MoneyGram
BankTransfer(T/T)

Transport

In legatura cu transportul, taxele difera la fiecare produs, in sensul ca sunt unele produse care au transport gratuit iar pentru celelalte se calculeaza in functie de greutate.Puteti calcula greutatea fiecarui produs in momentul in care il comandati.

"1.For Flat Rate Shipping, we ship your package by Post service which takes about 7 to 25 business days to most countries in the world. Please be advised that the shipping time can be affected by factors such as time of the year, severe weather and other disruptions. These are outside our control. The standard shipping times are as follows:
a) For USA, Canada, Australia customers, it takes about 7 to 14 business days.
b) For United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, and most other Europe Countries, it may take 7 to 25 business days.
c) For customers in South America, it may take 15 to 30 business days.
d) For other countries, it may take 15 to 25 business days.
2.For Standard Rate Shipping, we ship your package by Express Mail Service (EMS), which takes 6 -10 business days to almost any country in the world. Usually the tracking number will be trackable on these sites,1 to 2 days after we have shipped the goods.
3.For Expedited Rate Shipping, we ship by DHL, Fedex or UPS depending on your location. Normally they can ship to all major destinations in 3 - 7 business days.
4. For Free shipping, We ship by China Post Shipping
."

Mie personal site-ul mi-a captat atentia, cu siguranta voi face o comanda pe viitor, sper ca si voua.Spor la cumparaturi.

 Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

6 comentarii:

  1. M-am uitat si eu pe acest site dar n-am indraznit sa fac vreo comanda. Mi-e teama de calitatea produselor dar si de transport. Un alt site asemanator este si http://www.wholesale-dress.net/. La fel, multe produse frumoase si ieftine. Review-urile despre calitatea produselor mi-au taiat din entuziasm.

    RăspundețiȘtergere
  2. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. De acest site nu stiam. Preturile sunt foarte bune.Pacat ca la mine e problema cu masurile si one size nu mi se potriveste :(

    RăspundețiȘtergere
  4. buna !
    de pe orice site chinezesc cand faci cumparaturi platesti taxe vamale la primirea coletului ?
    am vazut ca toate site-urile recomandate de tine sunt din China.

    multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: nu stiu daca toate sunt asa, dar la cele recomandate de mine, nu platesti taxe vamale

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena