marți, 7 ianuarie 2014

Cumparaturi online lovelyshoes

Am descoperit site-ul lovelyshoes prin intermediul unei bloggerite si a ajuns printe favoritele mele.Desi din numele site-ului reiese ca acestia comercializeaza pantofi, ei au de asemenea haine si genti pentru femei.Ce m-a impresionat prima data la acest site???... preturile mici la pantofi si detaliile precise ale produselor, mai ales la pantofi (marimea, materialul din interior/exterior, cm tocului, s.a.m.d).










Pentru detalii despre plata si transport puteti gasi mai multe informatii aici si aici, iar in momentul in care va inregistrati primiti $2.00.Sport la cumparaturi!

Pentru intrebari/sugestii/colaborari ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

8 comentarii:

  1. Asa e, dau foarte multe detalii la incaltaminte, cu toate acestea, eu am reusit sa-mi iau pantofii un pic cam mici, iar cizmele un pic cam mari :(

    Te invit la concursurile in desfasurare de pe blogul meu:

    SammyDress Giveaway- ends on 14 January

    http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/12/sammydress-giveaway-for-christmas.html

    Dressale Great $200 worth dresses Giveaway- ends on 15 January

    http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/12/dressale-free-new-year-giveaway-win.html

    JollyChic $100 giveaway ends 19 January:

    http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/01/international-giveaway-100-for-shopping.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult acest site. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. botinele cu toc sunt absolut superbe.. :X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa il 'rasfoiesc' si eu! Imi plac tare mult ultimele 2 genti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faine sunt gentile din ultimul colaj! Intr-adevar, cel putin pozele alese de tine sunt foarte, foarte clare! Hai, ca dau si eu o tura sa vedem despre ce e vorba. Merci de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghetele din a 5-a poza mi le-am luat si eu <3... Abia astept sa ajunga coletul :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena