luni, 23 decembrie 2013

Machiaj pentru Craciun/Revelion

Desi nu am avut timp sa realizez o serie de machiaje pentru sarbatori, am reusit totusi pe ultima suta de metri sa creez un machiaj care in opinia mea este potrivit atat pentru Craciun cat si pentru Revelion.Am folosit in mare parte produse Sleek, in special trusa Vintage Romance, datorita culorilor sidefate/metalice (de care m-am indragostit in ultima perioada) si m-am bazat pe combinatia auriu, mov si maro.Pentru a un look mai intens puteti asorta machiajul ochilor cu un ruj rosu, insa eu am preferat clasicul ruj nude.
Sper sa va inspire acest machiaj.




Produse folosite:
-NYX primer
-MUA concealer
-MUA brow kit
-Sleek Vintage Romance (Meet in Madrid, Honeymoon in Hollywood, Love in London)
-Sleek  Ultra Matts V2 (Highness, Paper bag)
-Sleek Au naturel (Nougat, Bark)
-Beauty UK mascara
-Elf eyeliner (black)
-No name false lashes



 Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

7 comentarii:

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena