joi, 31 octombrie 2013

Tutorial machiaj de Halloween (pisica)

Cel mai popular machiaj de Halloween si cel mai usor de realizat este cel de "pisica", nu necesita mult timp si nici un costum anume.Daca inca nu stiti ce o sa "purtati" de Halloween, acest machiaj este cea mai buna alegere.Desi exista numeroase variante pentru a crea un astfel de look, o sa va arat si varianta mea intr-un tutorial (poze step by step).

Tutorial 
OCHI

Am mers pe un machiaj dramatic, culori inchise, buze cu contur strident stil ombre si eyeliner gen cat eye.
Pasul 1: Dupa ce am "pregatit" ochiul (primer, corector, sprancene) am adaugat pe pleoapa mobila culoarea numar 1 din trusa cu 48 de nuante - Au naturale de la Elf



 Pasul 2: Am adaugat in pliu culoarea numarul 2 din aceeasi trusa



Pasul 3: Am adaugat in coltul intern si pe arcada culoarea numarul 3 din aceeasi trusa


Pasul 4: Am adaugat apoi negru pe pleoapa mobila (culoarea numarul 4) din trusa Sleek Bad girl


Pasul 5: Am adaugat apoi pe pleoapa inferioara negru din trusa Sleek Bad girl


 Pasul 6: Pentru a finaliza machiajul ochilor am adaugat tus, genele false si sclipici


BUZE

Am folosit pentru buze un creion negru pentru contur, dupa care l-am intins putin in colturi.

 Am adaugat apoi ruj (MUA nuanta nr. 1)


 FATA

Pentru a finaliza machiajul am desenat mustatiile si varful nasului cu ajutorul unui tus.


Pentru acest look nu aveti nevoie de un costum, o rochie neagra este suficienta, de asemenea puteti adauga o bentita cu urechi de pisica, inele gherute, etc.That being said, have a fun Halloween.


 
Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook(click).

14 comentarii:

  1. Aiii, ce-mi place!!!! Mai ales buzeele, sunt wow!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat esti de simpatica ! ! ! :-D foaaarte tare ideea :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arrrrr!!!!
    Frumoasa pisicuta:p
    Imi place acest machiaj cum l-ai realizat!
    pupici:*
    Happy Halloween!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. pisicuta pis pis pis...super! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ti-a iesit ! Imi place mult blogul tau , se pare ca am multe de invatat de la tine :*
    P.S. Cum ai invatat sa machiezi asa frumos ? Ai facut cursuri?

    RăspundețiȘtergere
  6. @M and M: ms frumos, am urmarit tutoriale pe youtube

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena