marți, 3 septembrie 2013

Review Paleta 15 corectoare

Astazi voi face un review la un produs pe care l-am achizitionat de curand si anume paleta cu 15 corectoare.O puteti gasi pe diferite site-uri, eu am apelat la ebay si a avut un pret destul de mic (pana in 10$), de asemenea o puteti gasi si pe romwe la 12.99$.
Paleta poate fi folosita pentru imperfectiuni, pete, semne de nastere,pentru pungile de sub ochi, etc sau pur si simplu pentru contur.
Aceasta contine:
 -o nuanta de alb, foarte sidefata
-3 corectoare-bleu-violet-galben folosite pentru problemele mentionate mai sus
-11 corectoare pentru fiecare tip de ten




Paleta este destul de micuta, insa se consuma destul de greu, culorile sunt cremoase si au o putere de acoperire medie.Aceasta are avantajele si dezavantajele sale, depinde de preferintele fiecarei persoane, eu personal nu gasesc cele 3 corectoare (bleu-violet-galben) utile, nuanta alba sidefata o folosesc doar ca iluminator pentru obraji si doar la evenimente speciale (are particulele de slipici cam mari), insa pe de alta parte ador nuantele inchise si le gasesc perfecte pentru contur.In ceea ce priveste rezultatul, pentru un "finish" frumos, corectorul trebuie aplicat intr-un singur strat, aplicat de mai multe ori lasa un aspect...."prafos".In concluzie, avant in vedere raportul calitate-pret este destul de ok.




Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

12 comentarii:

  1. culorile arata foarte bine,pare o investitie buna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine! Ar fi buna o asemenea paleta insa am sa caut pe aici sa vad daca gasesc ceva asemanator

    RăspundețiȘtergere
  3. arata grozav,o trec in wishlist

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. I think the shades and texture looks pretty, thanks for sharing, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  5. I would use them to contour like you, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vrut sa o iau si eu, dar avand in vedere ca "ma bucur" de un ten foarte alb, m-am gandit ca ar fi mai bine sa ma indrept spre altceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice review. I have the same palette. It's nice. But some shades are not needful :)

    Egle-Makeup Demon
    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin

    RăspundețiȘtergere
  8. In zilele urmatoare am sa incep sa-mi caut o trusa de acest gen. Am mare nevoie de asa ceva pentru ca tenul meu este plin de imperfectiuni si cosuri. Fondul de ten nu poate sa le acopere asa cum imi doresc eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu tocmai mi-am comamdat una,sper sa imi placa ♥

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena