marți, 10 septembrie 2013

Review Nad's Facial Wand/Eyebrow Shaper

Hey girls

Am primit acum cateva saptamani de la echipa Baobella un produs pentru a-l testa si anume Nad's Facial Wand/Eyebrow Shaper, mai exact un gel/ceara pentru indepartarea parului facial (sprancene/mustata).Am fost destul de curioasa la inceput pentru ca nu am mai incercat un astfel de produs pana acum, ma interesa mai ales pentru sprancene.


Pachetul contine gelul (care vine intr-un suport asemanator cu un pix), cateva benzi, servetele pentru curatare si instructiuni.





Instructiuni:


Utilizare

1.Se sterge zona cu servetelele umede care vin in pachet (Nad's cleansing wipes).Acestea au un miros extraordinar, dulce, indeparteaza orice urma de fard/corector/etc, nu lasa zona uleioasa si se usuca repede.
2.Se aplica gelul intr-un strat subtire (se roteste "pixul" de cateva ori pana apare gelul).Acesta se aplica cat mai aproape de spranceana insa dupa cum vedeti in poza de mai jos eu nu aveam fire crescute deoarece am incercat produsul inainte dar totusi am vrut sa va arat o mica demonstratie.
Dupa doua aplicari in aceeasi zona, firele de par sunt indepartate.


3.Se aplica apoi banda, se maseaza putin zona pentru ca gelul si banda sa se imbine (in sensul cresterii firelor de par), iar apoi se trage in sensul invers cresterii firelor.


Am procedat la fel si pentru celelalte zone.



Il consider un produs util si foarte usor de folosit.Singurul minus al acestui produs ar fi faptul ca nu indeparteaza firele foarte mici de par, adica firul trebuie sa fie destul de crescut, undeva intre 3 mm-5 mm.
Cu siguranta il reomand, mai ales pentru sprancene, este o alternativa mai rapida a pensatului.
Il gasiti atat pe ebay cat si pe diferite site-uri.
Pentru mai multe detalii click aici (video).

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com sau pe Facebook.

4 comentarii:

  1. Mi-ar place sa folosesc un astfel de produs. Cred ca îți usureaza munca cu mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant si rapid!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant produs, nici nu am stiut de el. Mersi pentru review :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena