sâmbătă, 31 august 2013

Revista Femeia + rimelul Lash Plumping Yves Rocher (review)

Revista Femeia din luna septembrie vine impreuna cu un rimel Yves Rocher la alegere (Lash Plumping sau Sexy Pulp), o super promotie avand in vedere ca pretul acestora pe site este de 60 de lei, iar revista costa doar 10.90 lei.Imi doream sa le gasesc pe amandoua insa m-am multumit doar cu Lash Plumping.Pe scurt, cu aceasta ocazie m-am decis sa fac un review.


"Densitate , separare şi volum genelor.
Cu extract din ceară de orez reparatoare, ce conferă densitate. Un rimel ce oferă densitate şi volum genelor asemeni unui evantai, le aranjează, le defineşte şi le separă cu precizie."

Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca a venit sigilat, acesta este un plus pe langa alte produse...Vorbind de ambalaj, este destul de dragut si girly.
Compozitia miroase ciudat, dispare dupa aplicare insa pentru inceput m-a deranjat.
Din pacate nu prea ma inteleg cu peria (daca aplic doua straturi uneori lipeste genele si le incarca) asa ca pe viitor o sa folosesc alta, acest aspect difera bineinteles de la o persoana la alta.
Privind partea buna, ofera genelor alungire si rezista o perioada buna de timp..
In concluzie, este un rimel bun, insa nu minunat si din pacate nu mi se potriveste.Pretul lui este oricum cam piperat (vorbesc de cel de pe site) si ma bucur ca l-am gasit impreuna cu aceasta revista.







Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Alungeste foarte bine genele dar observ din poze ca le cam incarca si le lipeste..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am primit zilele acestea la o comand YR, dar inca nu l-am desigilat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si EU rimelul,nu mi s-a parut grozav.. Dar la cat costa cu revista e ok de incercat

    RăspundețiȘtergere
  4. este un produs interesant,sper sa-l gasesc si eu :)
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea si eu sa gasesc revista cu ambele rimeluri.. dar in orasul meu nu am dat de ele. sper insa sa le gasesc in Constanta
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. de pe pozele tale pare chiar un rimel bun ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar vroiam sa il comand.
    Fiind clienta fidela, am ceva reduceri la ei.
    Bine ca am citit review-ul ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu imi doream celalat rimel Yves Rocher, Sexy Pump, dar nu am gasit revista cu el nicaieri...

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mi-am luat revista cu Sexy Pump:D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena