marți, 27 august 2013

Review - Gerovital Plant-Crema sebo-reglatoare purificatoare

Descriere

"Este o cremă de întreţinere zilnică a tenului seboreic şi acneic. Reglează secreţia de sebum, emulsionează lipidele în exces şi are un efect calmant, cicatrizant şi antiseptic datorită uleiului de gălbenele, extractului de Boswellia Serrata şi extractului vegetal antiacneic."



Are un miros placut (floral), o textura usoara, se intinde bine pe fata, insa intra destul de greu in piele (cu cat aplicati mai multa cu atat intra mai greu).Pe ambalaj scrie ca se aplica de doua ori pe zi (dimineata si seara), insa eu o folosesc decat seara, aplicata ziua, ofera senzatia de "fata transpirata" (probabil si din cauza temperaturilor ridicate din ultima perioada, astfel nu pot sa imi explic).Dupa aproximativ doua saptamani de "testare" tenul este mai curat in anumite zone, insa la capitolul "sebum" nu observ o diferenta prea mare.
Rezultatele bineinteles ca difera in functie de tenul fiecareia.







Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

8 comentarii:

  1. Am folosit-o si eu vara trecuta si nu m-a impresionat deloc din pacate in legatura cu reglarea sebumului :(

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ar tenta si pe mine..
    as fi vrut sa aiba efecte si la capitolul sebum.. dar macar pentru monstruleti sa functioneze
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici pe mine nu m-a ajutat cu sebumul, dar nici cu acneea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu crema de mai multe ori, si chiar eram curioasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat-o dar arata tentant. Mersi pt review :*

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant bloggul tau. Am si eu unul micut, la inceput de drum. Astept parerea ta sincera printr-un comentariu.. Te puuup ! :* http://www.culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. am incercat-o si eu .. m-a ajutat foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena