sâmbătă, 3 august 2013

Cum scapam de punctele negre? (tratamente home-made)

Datorita temperaturii ridicate din ultima vreme, riscul aparitiei punctelor negre este din ce in ce mai mare.Eu ma confrunt cu aceasta "problema" in perioada verii, mai ales pe nas si pe barbie.Pe langa produsele speciale imi place din cand in cand sa-mi pregatesc masti (home-made) cu diferite produse pe care le am la indemana prin casa.



Rutina mea impotriva punctelor negre este urmatoarea:
-curatarea tenului (demachiant,tonic)
-o infuzie cu plante, urmata de extractii pe zonele respective
-un peeling usor (nu recomand acest pas peroanelor cu tenul sensibil)
-masca home-made
-curatarea tenului (lotiune tonica, etc)
-crema
Dupa acesti pasi tenul este vzibil mai frumos, punctele negre sunt eliminate si diferenta se observa (tratamentul il fac de doua ori pe saptamana)


Masca cu rosii si lamaie/sau/portocala
Se ia o rosie, se toaca marunt dupa care se piseaza.Se adauga apoi sucul de la o portocala sau de lao lamaie.Masca se tine pe fata 15 min, dupa care se clateste cu apa calda.

Masca cu albus de ou si lamaie
Amestecati albusul de ou cu suc de lamaie, aplicati pe zona respectiva si lasati sa actioneze 10 minute, apoi clatiti.

Masca cu lamaie si miere
Se amesteca sucul de la o lamaie cu cateva linguite de miere si se aplica pe zona cu probleme.Se lasa sa actioneze 10 minute dupa care se clateste.

De retinut ca mastile nu sunt suficiente pentru a scapa de punctele negre, trebuie urmati toti pasii de mai sus pentru a avea rezultate.Pe langa acesti pasi evitati folosirea produsele uleioase/grase.


Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

9 comentarii:

  1. folosesc masca pe baza de argila si sunt extrem de multumita

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru punctele negre folosesc o masca peel-off, singura chestie care ma ajuta sa le mai diminuez aspectul, pe langa scrub.

    RăspundețiȘtergere
  3. exact ce aveam nevoie, e foarte utila postarea ta
    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. util, eu nu folosesc masti, decat crema seara de la nivea:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Un articol intradevar folositor:) Eu ador mastile preparate acasa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte util , cele de pe nas desi sunt singurele sunt tare enervante .

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar ca e foarte ultila postarea aceasta :D am sa`ncerc si eu masca :D
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello! :)

    I'd like to invite you to my Firmoo giveaway, you can win lovely glasses/sunglasses:

    http://badtastetoasttoast.blogspot.de/2013/08/firmoo-classic-series-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte adevarat ca lotiunea tonica e foarte importanta. Eu am incercat mai multe lotiuni tonice, dar nici una cu rezultate foarte bune. Cu ceva luni in urma am fost la o prietena in alte localitate in vizita. Sotul ei este doctor si mi-a recomandat sa folosesc o lotiune tonica cu ulei 100% pur din arbore de ceai(tea trea oil) si hamamelis de la Thursday Plantation.
    Inainte de lotiune tonica, sa folosesc o spuma naturala de spalat pe fata cu ulei 100% pur din arbore de ceai tot de la firma asta.
    Dupa ce mi-am curatat bine tenul cu spuma si lotiune, mi-a zis sa ma dau cu crema hidratanta naturala pentru fata cu arbore de ceai, ulei de macese si vitamina E.
    Am ceva timp de cand folosesc aceste produse si sunt foarte eficiente, eu m-am convins. Tenul meu e foarte curat vizibil si excesul de sebum e sub control. O zi buna

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena