vineri, 19 iulie 2013

Produse Beauty UK (review&swatches)

Am profitat de promotia de la beautyukcosmetics (45% off) si mi-am achizitionat cate ceva.Din pacate pana m-am hotarat sa dau comanda majoritatea produselor erau "out of stock" asa ca m-am multumit cu ce am gasit, poate data viitoare.

Produsele la care ma refer: pudra de fata (no 11), trusa farduri (pastels), mascara false lash fx, corectorul (no 1 - nude) si rujul no 12 - chelsea (nude).


Pudra de fata Beauty UK

Are un design destul de simplu si dragut.Din pacate este disponibila decat intr-o singura nuanta (no 11), aceasta fiind deschisa, deci nu o recomand fetelor cu tenul mai inchis.Contine mici particule de sclipici care sunt destul de vizibile la lumina, acestea oferind tenului acel aspect luminos.Se intinde destul de bine, insa daca aplicati mai mult lasa acel aspect "prafos".





Trusa farduri (pastels) Beauty UK

Sincera sa fiu ma asteptam sa fie putin mai mare, insa acest aspect nu ma deranjeaza atat de mult (puteti vedea diferenta in prima poza in care sunt toate produsele).Culorile sunt frumoase, pigmentate si rezista pe pleoapa.Singurul lucru care ma deranjeaza este compozitia culorilor, sunt putin prafoase si desi se amesteca destul de bine, nu imi place cum arata pe pensula.Trusa este dotat cu o pensula si o mini oglinda.






Mascara false lash fx Beauty UK

Acest produs imi place la nebunie, pe langa faptul ca are un design adorabil si girly, pensula este perfecta pentru mine.Are pe o parte peri mici iar pe cealalta mari, este flexibila, alungeste genele iar in acelasi timp le ofera si putin volum.Este un rimel bun si rezistent.





Corector Beauty UK

Are un design dragut si asemanator cu cel al rujurilor.Em ales nuanta no 1 - nude, este putin deschisa, insa este perfecta pentru cearcane "profunde' (cum am eu).Are o textura cremoasa, se aplica usor si se confunda cu pielea.Chiar isi face treaba si se observa o diferenta.






Rujul Beauty UK no 12 - chelsea (nude)

Are un miros usor mentolat, o textura cremoasa si este hidratant (cred ca acest aspect imi place cel mai mult la el, in general am o problema cu rujurle, deoarece imi usuca buzele).Nu ma incanta mirosul, insa asta tine de preferintele fiecareia.Nu este exact nuanta la care ma asteptam (nude), se apropie putin spre roz, dar imi place si asa.De asemenea in capacelul din varf are un mini gloss.






In concluzie sunt multumita de aceste produse, pe viitor cred ca imi voi mai comanda cateva rujuri.
Puteti achizitiona produse BeautyUk aici (click).

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

18 comentarii:

  1. Nu am comandat niciodata de la ei, nu stiu cum de am ratat :P, dar imi place mult paleta de farduri.
    Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat produse de la BeautyUK, dar m-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trusa are niste nuante minunate,iar rozul rujului e perfect:)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai facut curioasa cu pudra deschisa!Imi doream una f deschisa pt iluminarea fetei ,a triunghiului,dupa modelul Kim K contouring.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu o paleta de la ei si sunt tare multumita! as dori sa incerc rujurile, vad ca sunt tare cremoase si pigmentate:D anyway, sa le folosesti sanatoasa*

    RăspundețiȘtergere
  6. trusa de farduri si rujul sunt preferatele mele:X

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. @simona: ms, sa le incerci si sa imi spui ce parere ai

    RăspundețiȘtergere
  8. @Annie's Beauty Blog: multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @bambina: trebuie sa le incerci, pup

    RăspundețiȘtergere
  10. @Claudia Vaga: intradevar culorile sunt foarte frumoase si pigmentate

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mademoiselle Lorraine: ms frumos scumpo, desi pe mine ma cam enerveaza mirosul mentolat

    RăspundețiȘtergere
  12. @Dyana: trusa e ok, insa rujul nu m-a cucerit

    RăspundețiȘtergere
  13. arata chiar bine si rujul este tare dragut !

    RăspundețiȘtergere
  14. Rujul arata atat de bine , iar fardurile au niste culori asa frumoasee <3 .
    Sa le folosesti cu placere :o3 .

    http://danusecrets.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena