luni, 24 iunie 2013

Tutorial machiaj de zi - Summer fling

Am realizat un tutorial pentru un machiaj simplu, de zi, perfect pentru vara, folosind culori pastelate.Tinand cont si de vreme (exagerat de cald) parca nu mai am dispozitia necesara pentru a realiza ceva mai "complicat", am vrut ceva cat se poate de simplu.Am mers pe conceptul "mai putin e mai frumos".


Produse folosite:

-corector NYX Concealer Jar
-primer Elf
-Little Black Beauty Book-Elf
-trusa 88 nuante
-tus Flormar-negru
-rimel Maybelline
-creion sprancene RL
-kit sprancene MUA
-gene false no name

Tutorial

1.Dupa ce am "pregatit" ochiul (sprancene, primer, corector, etc) am aplicat culoarea numarul 1 din trusa Little Black Beauty Book-Elf



2.Am aplicat in coltul extern/pliu culoarea numarul 2 din trusa cu 88 nuante



3.Am adaugat pe arcada culoarea numarul 3 din trusa Little Black Beauty Book-Elf



4.Am adaugat pe pleoapa inferioara culoarea numarul 4 din trusa cu 88 nuante



5.Am adaugat in coltul intern culoarea numarul 3 din trusa Little Black Beauty Book-Elf



6.Am adaugat tus/gene and done


Easy, right?Sper ca acest tutorial sa va fie util.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

16 comentarii:

  1. simply beautiful!! i love your blog!
    i would love to follow each other to keep in touch!!

    kelpadailyfashion.blogspot.nl

    much love
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat ! roz folosesc si eu cel mai des !

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for the comment on my blog! Love this beautiful tutorial.
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Love this one, what a beautiful make-up.
    You have such a fantastic blog!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ca e simplu :) merita incercat :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Of Gya, tu mereu ai niste machiaje care ma lasa pur si simplu sa imi plang antitalentul...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte simplu si totodata special machiajul tau:)
    Imi place:D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos arată machiajul! Este atât de simplu dar frumos

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult ! Cam in genul asta ma machiez eu ,doar ca baza e un pic mai rozalie :)

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc fetelor, dragute ca intotdeauna.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos machiajul ! L-aș purta cu mare drag într-o zi de vară/primăvară

    RăspundețiȘtergere
  12. Siplu , dar de efect !
    O vara minunata iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful looks! We would love for you to share these on http://bellashoot.com

    Our users would love learning from you :) xx

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos realizat!
    Zi minunata :))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Vai ce frumos arata, imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena