duminică, 30 iunie 2013

Tutorial machiaj de seara - Smokey blue

Am inceput sa folosesc albastru mai des, e culoarea perfecta pentru ochii caprui.Desi ziua evit folosirea nuantelor de albastru, seara profit si incerc sa gasesc diferite combinatii (blue, grey, brown, pink & so on).
Machiajul de astazi "vine" impreuna cu un tutorial si este unul dramatic, intens, smokey.Eu l-am asortat cu un ruj nude (MUA Bare) dar daca doriti un rezultat mai intens puteti opta si pentru ruj rosu.



Produse folosite:

-corector NYX Concealer Jar
-primer MUA
-crema hidratanta (colorata) Wet 'n' Wild
-creion Jumbo no name (negru)
-Sleek bad girl
-trusa 88 culori
-Elf Flawless Eyeshadow - Beautiful Browns
-Elf smoky palette
-creion negru Elf
-rimel Maybelline
-creion sprancene RL
-kit sprancene MUA
-gene false no name

Tutorial

1.Dupa ce am "pregatit" ochiul (primer, corector, etc) am aplicat creion Jumbo negru-no name (ca baza) si l-am intins pe pleoapa dupa cum se vede in poza de mai jos


2.Am aplicat culoarea numarul 1 (albastru) din trusa Sleek-Bad girl



3.Am aplicat in coltul extern/pliu culoarea numarul 2 (negru cenusiu) din trusa cu 88 nuante



4.Am aplicat in coltul extern/pliu culoarea numarul 3 (negru) din trusa Sleek-Bad girl 



5.Am adaugat apoi culoarea numarul 4 din trusa cu 88 nuante



6.Am adaugat pe arcada culoarea numarul 5 din trusa Elf Flawless Eyeshadow - Beautiful Browns



7.Am aplicat pe pleoapa inferioara (de la jumatate spre coltul extern) creion jumbo negru-no name, iar apoi peste el negru din trusa Sleek-Bad girl


8.Am aplicat apoi pe pleoapa inferioara din coltul intern pana la mijloc albastru din trusa Sleek Bad girl


9.Am aplicat apoi in coltul intern culoarea numarul 6 (alb) din trusa Elf smoky palette



10.Pentru a finaliza machiajul am adugat creion negru pe waterline, rimel si gene false.


Sper ca acest tutorial sa va fie util.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

16 comentarii:

  1. Great idea! Dark blue looks perfect with brown eyes!


    http://makeupdemon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. est super talentata si se vede ca pui suflet in tot acest blog! pup si succes mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos, intr-adevar, cred ca albastru este cea mai potrivita algere pentru ochii ciocolatii. Imi plac mult de tot tutorialele tale, sa nu renunti in ale face, de la tine am invatat foarte multe trucuri de-a lungul timpului. Probabil muncesti mai mult, dar imi place mult cum ai gandit pasii in postarea aceasta cu desenul acela care te ghideaza. Foarte fain, multumesc mult!
    Rezultatul este spectaculos, felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac mult tutorialele astea insa mi-ar place sa vad si un video! Oricum ești destul de explicita iar pentru cine dorește sa facă un machiaj asemanator cu al tau. Mi-ar fi plăcut si mie sa îmi concurez sprancenele insa nu îmi iese si de fiecare data când vad pe cineva cu ele frumos conturate nu mă pot aptine sa nu le laud.
    Have a nice day! Big kiss

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mademoiselle Lorraine: ms, esti tare draguta, pup

    RăspundețiȘtergere
  6. @simona: ma bucur foarte mult ca este sunt utile tutorialele, pup

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rokolla: ms mult, momentan nu am un aparat destul de bun pentru a face tutoriale asa cum vreau eu, nici lumina nu ma ajuta, asa ca voi amana tutorialele video o perioada.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey:)Mersi ca mi-ai lasat comment pe blog,asa te-am gasit si de acum te urmaresc:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Great!!!

    http://visitkarlina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb machiajul propus de tine.
    Esti foarte frumoasa.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim pentru tutorial!:)
    Ti-a iesit foarte frumos machiajul!
    Pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. E machiajul ce mereu reuseste sa ma incante dar niciodata nu imi iese. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. OMG!OMG!Superb!!!Trebuie sa-l fac,chiar daca nu am produsele folosite de tine,dar sper sa iasa macar putin din minunatia asta!Love,love,love :X

    RăspundețiȘtergere
  14. esti foarte draguta insa am o singura observatie: sprancenele tale sunt ciudate, prea arcuite, formeaza aproape un unghi...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim: stiu, aveau o forma urata,prea arcuite si subtiri insa acum nu mai sunt asa, sunt mult mai groase iar forma e diferita

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena