luni, 3 iunie 2013

Seminar de cosmetica Helia-D

Astazi am avut ocazia sa particip la un seminar de cosmetica si am vrut sa impart experienta cu voi, mai ales ca va avea loc si in alte orase.
Seminarul a presupus prezentarea anumitor tehnici de lucru cu produsele profesionale Helia D.
In urma unei demonstratii care a avut loc in cadrul seminarului am ramas placut surprinsa.Rezultatul este vizibil, produsele chiar sunt extraordinare.
Colectiile prezentate:

- Colectia Tokaji Aszu
- Colectia Fitocelule Stem din Mere Verzi
- Colectia lifting Ten’s up




Fiecare colectie curpinde produsele sale specifice.





Au fost prezentate produse pentru curatarea tenului, diferite geluri de fata,masti , creme zi/noaspte, ser-uri - antirid/stimulator/cu portocale pentru fermitate & so on.
Este o experienta frumoasa, puteti invata diferite tehnici de masaj facial/corporal,de epilare, plus daca participati la seminar beneficiati de o reducere si de diferite promotii.

La sfarsit am avut o mica surpriza, am primit trei mostre. 



Seminarul mai are loc in urmatoarele orase:
BRASOV - 04. 06. 2013, orele: 9-13 Pensiunea Memo, str. Lunga nr. 159
CLUJ NAPOCA - 05. 06. 2013, orele: 10-14 Hotel Confort, Calea Turzii nr. 48
BAIE MARE - 06. 06. 2013, orele: 10-14 Sala Milenium 3, Centrul Vechi
Pentru detalii si inscrieri sunati la 0758-030392 sau scrieti la inscrieri@wigmond. ro

Daca nu puteti participa la seminar puteti comanda produsele Helia-D de pe wigmond.ro.


Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

1 comentarii:

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena