vineri, 3 mai 2013

Spring Collection ELF

Am profitat de promotia de la Elf care a avut loc acum cateva zile si mi-am cumparat cate ceva.Vorbesc despre colectia de primavara care cuprinde diferite seturi interesante, aruncati o privire aici(click).

1.Setul „5-Piece Complete Eye” 
Acesta contine:
-Fard de ochi „Flawless Eyeshadow” - Happy Hour
-Creion de ochi - negru
-Pensula aplicare fard
- Intorcator gene






2.Ultimate eye set, care contine:
-Primer pentru ochi
-Fard de ochi „Flawless Eyeshadow” - Beautiful Browns
-Creion de ochi - negru
-Rimel "Lengthening and defining"  - negru




 


3.Prime & Lash Eye Set
Acesta contine:
-Doua primere, nuantele Sheer si Pearl
-Rimel "Lengthening and defining" - negru



4.Set Paleta farduri 32 de nuante & Pensula
Contine:
-Trusa 32 de nuante - Weekender
-Pensula aplicare fard





5.Paleta 48 de nuante - Au naturale





Este o colectie care chiar isi merita banii.In momentul de fata are loc o promotie 25% off gama essential, 30% off gama studio, 35% off gama mineral, valabila pana pe 7 mai.


Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Cate produse! sa le folosesti sanatoasa si fericita! Asteptam reviewuri la ele pup

    RăspundețiȘtergere
  2. wooow da' ai profitat de reducere nu gluma :)))
    am si eu paleta cu 48 dar cea colorata, primita for my birthday :D si am si o varianta cu 48 de nuante neutre dar se numeste little black beauty book sau ceva de genu. imi pare rau ca nu am luat si eu setul cu 2 primere si rimel :( next time ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow cate produse minuante ti-ai luat :) astept un review la primere, sunt curioasa de diferenta intre ele

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. cate produse ti-ai luat :) sa le folosesti cu placere!
    Am dat si eu ieri o comanda, insa mi-am ales doar vreo 2-3 pensulici si primerul pt ochi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti plac fardurile lor? Eu am o paleta mai mare insa nu sunt tare incantata...
    te pup :*

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. @Diana-Ioana Putyer: da, unele imi plac foarte mult.Cateva din ele nu sunt asa bune, insa restul ma tin mai mult decat cele de la Sleek...
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. wai ce frumoase sunt toate!! sa le folosesti sanatoasa:* pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Recomanzi paleta cu 32 de nuante? Au mai scos in trecut si alte palete cei de la ELF si unele fete nu parea prea multumite de ele...

    RăspundețiȘtergere
  9. @DaliaCighir: nu stiu ce sa zic de celelalte truse de la Elf, am doar doua truse - "beauty books" si restul quad-uri cu 4 culori si nu prea le-am folosit, cel putin quad-urile nu imi plac deloc, culori sunt urate si nici nu tin(m-au dezamagit pe site pareau altfel).In schimb trusele cu 32 de nuante (au mai multe variante, nu stiu cate exact) LE ADOR, am deja 3, culorile sunt superbe, cred ca le-am folosit zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am incercat niciodata produse de la Elf.Sa le folosesti cu placere!
    XOXO
    Adrielle
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello, I log on to your blog regularly. Your humoristic style is awesome, keep it up!


    My blog web site

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena