sâmbătă, 18 mai 2013

Review gene false individuale fara nod CupioLash

Am primit din partea celor de la Cupio un set de gene false individuale + un adeziv negru pentru a face un review.Setul despre care vorbesc il puteti gasi aici(click) si contine 56 de manunchiuri de gene: un rand cu gene scurte, doua randuri cu gene medii si un rand cu gene lungi.

Inainte de a trece la review-ul propriu zis cateva cuvine despre Cupio.

"Prin intermediul site-ului Cupio.ro puteti cumpara produse de calitate superioara la preturi excelente.Gasiti de la produse in materie de make-up(gene false, pensule, farduri, etc) pana la produse pentru ingrijirea corpului(geluri de dus, creme de corp) si a parului(extensii, uscatoare, bigudiuri).De asemenea site-ul ofera o o varietate de produse si pentru manichiura(geluri, lampi, pile, oje, lacuri,etc)."

Setul combo - gene false individuale CupioLash fara nod

Dupa cum am mentionat mai sus pachetul contine 3 feluri de gene: scurte, medii si lungi.Dupa parerea mea, acest set este perfect pentru a crea gene cat mai aproape de cele naturale.Eu le aplic in felul urmator: doua 
manunchiuri de gene lungi in exterior, doua manunchiuri scurte in zona din interior, iar intre aceastea depinde de forma/lungimea pleoapei cateva manunchiuri medii.
Genele individuale sunt o alternativa mult mai buna decat cele tip banda, in primul rand ofera un aspect mult mai natural, sunt foarte usoare, nici nu se simt, plus rezista mai mult.Intradevar aplicarea este putin mai dificila si dureaza mai mult decat aplicarea celor - banda, insa rezultatul merita.
Fiind foarte fragile, trebuie sa aveti grija cand le indepartati din cutie, se va folosi o penseta si se va trage usor, dar nu de un singur fir, ci se vor prind toate pentru a nu strica forma.
Un pont mic, pentru ca genele sa arate mai bine,dupa aplicarea acestora puteti folosi un intorcator de gene, cele false se vor imbina mult mai bine cu cele naturale si nici nu se va observa diferenta intre ele.
In concluzie sunt foarte multumita de genele de la Cupio, sunt extraordinare, naturale si usor de "purtat".Puteti gasi mai multe informatii aici(click) despre pret, aplicare, etc.





Adeziv gene false Darkness (negru)

Am incercat adezivul atat cu gene banda cat si individuale,iar rezultatul este acelasi, genele rezista pana la indepartarea lor.Pana in momentul de fata am folosit numai adezivul DUO, insa cel de la Cupio m-a surprins placut.Exista o diferenta la compozitie intre cele doua, Duo este mai gros iar acesta este putin fluid, ceea ce imi place mai mult la el.In concluzie sunt multumita de el, mai ales de faptul ca rezista atat de bine. 
Detalii despre pret/utilizare gasiti aici(click).





Rezultatul




Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

2 comentarii:

  1. Intr-adevar sunt bune si confera un aspect mai natural. Poti astfel sa le faci mai dese :)
    Eu tot la fel am facut cu 3 mari in exterio, 3 medii si 3 mici cam asa :) Dar cred ca pentru zi as aplica cele medii, deoarece cele mari sunt totusi cam lungi fata de cele naturale
    Aici le-am folosit si eu :)
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/05/makeup-series-inspired-by-season.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata:)
    join my giveaway: http://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2013/05/giveaway-oasapcom-about-women-and-not.html

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena