marți, 2 aprilie 2013

Machiaj de seara (tutorial poze)

O sa incerc pe viitor sa fac mai multe tutoriale, am observat ca sunt mai utile pentru voi.Desi am atatea postari in cap parca mereu intervine ceva si le aman.
In legatura cu machiajul de astazi este un machiaj de seara, dramatic realizat in mare parte cu nuante metalizate, sidefate.


Produse folosite:

-NYX primer
-NYC concealer
-MUA 12 Shade Starry Night
-Sleek Au naturel
-Elf Back to School Eyeshadow Palette - 32 nuante - cool
-Elf Back to School Eyeshadow Palette - 32 nuante - warm
-Tus Miss Sporty - metallic eyeliner - albatru
-Creion negru Elf
-Creion sprancene RL
-Kit sprancene Elf
-Gene false no name






Tutorial:

1.Am aplicat pe pleoapa mobila culoarea numarul 1 (albastru deschis metalizat) din trusa MUA Starry Night



2.Am aplicat in coltul exterior culoarea numarul 2 din trusa Sleek Au naturel (negru), folosind o pensula "angled" pentru a crea forma din poza de mai jos



3.Am aplicat peste negrul adaugat anterior culoarea numarul 3 din trusa Elf Back to School - 32 nuante - cool



4.Am adaugat apoi pe arcada culoarea numarul 4 (alb) din trusa Elf Back to School - 32 nuante - warm si am amestecato cu albastrul inchis adaugat anterior



5.Am adaugat pe pleoapa inferioara culoarea numarul 1 din trusa MUA Starry Night



6.Am adaugat in coltul interior culoarea numarul 4 (alb) din trusa Elf Back to School - 32 nuante - warm 



7.Pentru a finaliza look-ul am adaugat tus (Miss Sporty - metallic eyeliner - albatru) doar in coltul exterior, creion negru si gene false.


In realitate este mult mai frumos, culorile sunt mai intense, il consider machiajul perfect pentru ochii caprui.

Sper sa va placa destul de mult incat sa il reproduceti. 

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

9 comentarii:

  1. Foarte frumos machiajul si sunt foarte folositoarea tutorialele ;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa prezentarea făcută ... Chiar mi-a plăcut! Cum se poate ca cineva sa aibă atâta talent si la manichiura Cat si la machiaj !!!!! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult rezultatul. :*
    http://the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. superb, abia astept sa incerc si eu!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena