sâmbătă, 13 aprilie 2013

Machiaj de zi - Electric blue

Machiajul de astazi este foarte usor de realizat, intra in categoria de "machiaje realizate in 5 minute".Initial am ezitat sa fac postarea aceasta, ma gandeam ca machiajul ar fi prea simplu sau neinteresant, insa am vrut sa va arat cum un machiaj "mai sters" poate fi scos in evidenta prin folosirea unui tus cu o culoare puternica.





Products used:

-Primer NYX
-NYC concealer
-Trusa 88 Beauties Factory
-Tus veryme - blue
-Rimel RL
-Creion sprancene RL
-Kit sprancene MUA
-Gene false no name (adeziv duo)



Sper sa va placa destul de mult incat sa il reproduceti.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com


8 comentarii:

  1. Mie imi place foarte mult si chiar l-am purtat in aceasta combinatie si nu numai:p
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Loved this eye liner wonderful colour :) Your eyes looking fab

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos arata! Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vrut sa imi iau si eu tusul acesta colorat de la very me, dar pana m-am trezit eu nu l-am mai vazut in catalog :(

    RăspundețiȘtergere
  5. love blog zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai am si eu momente cand folosesc diverse culori de tus sa mai ies din monotonia negrului :-* Imi place foarte mult albastrul ales de tine.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena