sâmbătă, 9 martie 2013

Machiaj de seara - Sapphire+ tutorial poze

Am realizat un machiaj de seara, plus un tutorial pentru el, pentru  va arata cat de usor il puteti face.




Produse folosite:

-primer ochi MUA
-corector "acoperire maxima" Elf
-baton corector Elf
-Trusa Sleek bad girl
-Trusa Back to School Eyeshadow Paletter - 32 nuante - warm
-Trusa 120 CS
-Creion negru Elf
-creion sprancene Rimmel London
-fard sprancene Revlon
-gene false no name

Tutorial

1.Dupa ce am pregatit ochiul (primer, corector) am aplicat culoarea numarul 1 din trusa Sleek (negru) pe pleoapa mobila si pe cea inferioara.



2.Incepand din coltul exterior mergand spre interior am adaugat culoarea numarul 2 din trusa Elf (maro deschis) si am amestecato cu negru.



3.Am adaugat apoi pe arcada culoarea numarul 3 din trusa Elf (auriul deschis) si am amestecato cu maro pentru a realiza un degrade frumos.




4.Am adaugat in coltul interior culoarea numarul 3 din trusa Elf (auriul deschis)



5.Folosind o pensula pentru blending am adugat culoarea numarul 4 din trusa 120 CS (albastru metalizat) si am amestecato cu negru pe peoapa mobila dupa cum se vede in poza.


6.Pentru a finaliza machiajul am adaugat pe waterline creion negru si gene false.

 


Sper sa va placa destul de mult incat sa il reproduceti

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Imi place mult aceasta combinatie de culori iar machiajul usor de realizat cel putin pentru mine:)pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult machiajul pentru seara. Plus ca sunt moarta dupa sprancenele tale. Imi place foarte mult aceasta forma cand o vad la diverse bloggerite ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely combination, I enjoy your tutorials, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ca de fiecare data. As fi curioasa cum a aratat machiajul intregii fete.

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG damn pretty I love this EOTDS dear :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb machiajul :D Albastrul e extraordinar de frumos !

    RăspundețiȘtergere
  7. i really like that bright blue shadow :)

    Reminder: the I ♥ Makeup giveaway is still on!

    RăspundețiȘtergere
  8. superb machiajul ...si albastru ala e intr-un mare fel ...culoarea mea preferata :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow...I would like to have a palette like this!! ♥

    Alisonous✿

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena