marți, 19 martie 2013

Machiaj de seara - Midnight Green

In ultimul timp am creat numai machiaje dark, potrivite mai mult pentru seara...ar fi cazul sa incerc si variante mai calde.Pentru machiajul de astazi am folosit in mare parte un verde-cenusiu din trusa Elf-Back to School-(cool).
Verdele contine particule mici de slipici auriu, insa in poze nu se vad bine, in realitate machiajul era mult mai intens.




Produse folosite

-Primer Elf
-Corector Flormar
-Trusa Back to School - 32 nuante - cool
-Trusa Elf smoky
-Creion sprancene Rimmel
-Kit sprancene Revlon
-Rimel Bourjois 1001
-Creion negru Bourjois
-Gene false no name




Sper sa va placa destul de mult incat sa il reproduceti. 

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

10 comentarii:

  1. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Pls let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  2. Big like!
    Cred ca l-am vazut si pe pagina ta de Facebook; am vazut ca acolo postezi mai inainte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi! love your look and your lashes!

    I´m following you now. What´s about to follow each ocher? xx

    http://www.envueltaencrema.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  4. E superb, ca de obicei <3 imi place mult si cred ca avantajeaza orice culoare de ochi, nu? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Diana-Ioana Putyer: ms frumos, da

    RăspundețiȘtergere
  6. @alentina.Bucur: da, m-am obisnuit sa pun pozele mai intai pe fb

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sausan Hanifah/Envuelta en crema: thanks

    RăspundețiȘtergere
  8. GORGEOUS!!! My absolute favourite :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena