marți, 5 martie 2013

Machiaj de seara - Midnight blue

Brusc vremea s-a imbunatatit, se vede ca a venit primavara.Am profitat de ocazie si am realizat cateva machiaje, pe care le voi arata pe parcurs.
 Machiajul de astazi este unul puternic, de seara, usor de realizat.Sper sa va placa destul de mult incat sa il reproduceti.




Produse folosite:

-primer ochi MUA
-Corector Astor
-Trusa120 CS
-Trusa Sleek Bad girl
-Trusa Sleek Brights
-Creion negru Elf
-Rimel L'oreal
-Creion sprancene Rimmel London
-Kit sprancene Sleek
-Gene false no name


 



Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

27 comentarii:

  1. foarte frumos! perfect pentru 8 martie,te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si imi plac combinatiile de culori<3

    RăspundețiȘtergere
  3. vaiiiii ce fain e :D vreau si eu :D
    ce frumos e albastrul ala din bad girl ...mie de ce nu mi se pare atat de intens?

    RăspundețiȘtergere
  4. I looooove this look! Amazing <3

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult cum ai amestecat nuantele de albastru, ti-a iesit superb!

    RăspundețiȘtergere
  6. @iguanitza: ms, probabil e de la aparat si de la lumina

    RăspundețiȘtergere
  7. e superb machiajul ...albastru culoarea mea preferata :) ...e perfect pentru seara

    RăspundețiȘtergere
  8. @Josephine B: ms, ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere
  9. @violeta: da, e perfect pentru vara:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @flori0304: ms, you made me blush

    RăspundețiȘtergere
  11. Wooow! Awesome eyeshadow!!! :)

    Http://irenehsteel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. E superb machiajul! Imi place la nebunie! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ce bine iti sta!! si mie imi place mult albastrul mau nou:D

    RăspundețiȘtergere
  14. E superb! Mi-e dor sa folosesc albastru pentru machiajul ochilor :X

    RăspundețiȘtergere
  15. Superb, atat de frumos ti-a iesit!!Si eu in dimineata asta am ales tot un albastru puternic pentru ochi, insa si tusul albastru de la Flormar.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena