vineri, 15 februarie 2013

Tips & tricks - Cum repari un ruj rupt

Vreau sa impartasesc cu voi o metoda eficienta pentru a repara un ruj.
De curand mi s-a rupt un ruj si fiind printre preferatele mele nu am vrut sa il arunc.Mi-am adus aminte de o metoda vazuta pe youtube si am zis sa incerc.

In primul rand aveti nevoie de recipiente mici pentru depozitare sau o paleta cu spatii goale pentru rujuri (le puteti cumpara online pe diferite site-uri de cosmetice)



Eu am folosit aceste recipiente.


Mai aveti nevoie de un cutit/mini spatula, o lingura, o lumanare.

Ce trebuie sa faceti?

1.Taiati rujul in mai multe bucati si cu ajutorul unui cutit/mini spatula goliti recipientul in care era initial rujul
2.Puneti bucatile de ruj taiate intr-o lingura
3.Asezati lingura deasupra lumanarii pana ce rujul se topeste
4.Dupa ce s-a topit turnati cantitatea in recipientul ales



Puteti folosi aceasta metoda pentru a salva un ruj rupt sau pur si simplu pentru a economisi spatiu.
Daca nu doriti sa mutati rujul din tubul sau puteti folosi aceeasi metoda.
Incalziti partea rupta a rujului cu ajutorul lumanarii, dupa care o lipiti de cealalta parte rupta (aceasta se va intari imediat)


Great idea, right?
Pentru mai multe detalii urmariti video de mai jos.

video

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

12 comentarii:

  1. Foarte folositor si eu imi propun de o vreme sa fac o paleta de rujuri, dar nu am mai apucat:))

    RăspundețiȘtergere
  2. e faina ideea cu depozitarea intr-un alt recipient mai ales daca e transparent asa cum ai tu, vezi mai repede nuanta si in plus faci economie de spatiu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult ideea, dar ca sa o pot face ar trebui sa mai adaug cateva rujuri la colectie ;)) te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte buna ideea insa ma feresc de ea pentru ca la caldura se modifica compozitia rujului:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, este o idee super benefica! Am facut si eu asa cu un ruj care imi placea mult. Singurul lucru ar fi ca nu imi place sa bag degetul in cutiutele astea mici...nu mi se pare prea igienic dar cu o pensula e ok :).

    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Reaaaaally good idea! So crafty! :P

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anca: idem, abia am facut un ruj

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra Gheorghe: exact, asta imi place cel mai mult, economisesti spatiu

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mademoiselle Lorraine : am citit undeva pe net ca nu trebuie sa incalzesti foarte mult rujul, doar pana ce se topeste, astfel nu isi schimba compozitia

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anca : da, metoda asta este utila pentru fetele care poarta dupa ele o pensula in nici un caz nu se foloseste degetul

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena