marți, 5 februarie 2013

Produse MUA (swatches/reviews) PART 2

Voi continua astazi cu restul produselor MUA.

1.Brow Kit - Kit pentru sprancene
-pret £3.50-







Kitul este disponibil intr-o singura forma,adica nu au mai multe nuante decat cele din el.Acesta este dotat cu o mini pensula si penseta, care nu le gasesc utile, sunt prea mici.Penseta cel putin e greu de folosit, trebuie sa apas cam tare pe ea.
Acesta cuprinde 3 nuante si un gel de fixare.Prima este perfecta pentru mine(dupa cum se vede in poza de mai sus) si anume maro inchis.Rezista bine, sprancenele arata frumos si chiar sunt multumita de el.

2.Liquid Eyeliner - Tus lichid (negru)  -pret £1.00-
 Glitter Eyeliner - Tus cu sclipici (auriu, mov)  -pret £1.00-





Liquid Eyeliner - Tus lichid (negru)
Este disponibil in 6 nuante, le puteti vedea aici(click).
Sunt foarte multumita de el, este printre produsele mele preferate MUA.Rezista destul de mult, culoarea este puternica si imi place ca lasa acel aspect mat, nu este lucios.
Raportul pret calitate este excelent.

 Glitter Eyeliner - Tus cu sclipici (aurriu, mov)
Este disponibil in 10 nuante, eu il am pe cel auriu deschis (City of God) si pe cel mov (Sequin Queen).
Inca nu le-am folosit ca sa precizez exact rezistenta lor insa dupa swatch-ul de mai sus, s-au luat foarte repede in comparatie cu cel negru.Pe langa faptul acesta am fost nevoita sa il aplic de 3 ori pentru a obtine rezultatul de mai sus, compozitia este foarte subtire..

3.Lipsticks - Rujuri
-pret £1-






Rujurile sunt disponibile in 16 nuante, eu am nuantele 14,16,1  (de la stanga la dreapta in poza de mai sus)
Partea de jos a rujului este un capac detasabil in care se gaseste o cantitate mai mica din ruj, great, right?
Ca si design rujurile sunt putin asemanatoare cu cele de la nyx.

NYX

Ca si rezistenta, compozitie, miros, rujurile sunt aproape identice cu cele de la Farmasi (true color).Deci daca va plac rujurile de la Farmasi o sa va placa si acestea.

4.Palettes - Truse
-pret £4-



12 Shade Heaven and Earth Palette




12 Shade Undressed Palette




12 Shade Glamour Nights Palette




12 Shade Starry Night Palette



Culorile sunt puternice, mate cat si sidefate, rezistente si asta fara a folosi primer.
Sunt foarte multumita de ele si le recomand, sunt printre cele mai bune produse MUA.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

15 comentarii:

  1. OMG super post I love it and am waiting for my stuffs from MUA :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am luat si eu de pe site-ul mua cate ceva si sunt multumita. Mai ales de oje si de primerul de ochi. Si paleta de farduri e ok. Raportul pret-calitate este super!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte utila postarea asta:X..si prima parte..

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Te-am nominalizat pe blogul meu la Liebster Award! Te pup!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/ootd-red-lips-red-nail-loreal-dermo.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte indetaliata si utila postarea.

    http://mademoisellezaria.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac foarte mult paletele, au niste nuante superbe, iar de rujuri nici nu mai zic.. cred ca acestea 3 ca nuante ar trebui sa nu lipseasca nici unei fete.. nude si peachy pentru zi si rosu pentru seara sau ceva mai special :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Rasa nandini : I'm sure you will like them

    RăspundețiȘtergere
  8. @ramy : chiar sunt curioasa cum sunt ojele, nu le-am incercat

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra Gheorghe : thank you sweetie

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mademoiselle Zaria : ms, ideea era sa va ofer mai multe informatii inainte sa le comandati

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ancka : mi-ai citit gandurile,in legatura cu rujurile, exact asta am zis si eu cand le-am comandat

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am dat sieu comanda de gliterul auriu ,vad ca e dragut , iar ultima paleta e super parca imi place mai mult decat Shade Undressed Palette pe care deaseenea mi-am comandat-o

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumoase par toate!! Ma bucur ca rujurile sunt atat de pigmentate! Am comandat si eu cateva si inca nu au venit. Acum dupa postarea asta imi pare insa rau ca nu am comandat si o paleta...am comandat insa un trio si daca sunt multumita de produse cu siguranta voi mai comanda :D.


    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Hey dear!
    I like your posts sweety! I like your blog a lot! This is my first visit here but definitely not the last :) Check out my blog if you have a free minute :)Would you like to follow each other?xx
    Wish you a nice week!
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    RăspundețiȘtergere
  15. amazing post love your blog thanks for the swatches;)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena