luni, 4 februarie 2013

Produse MUA (swatches/reviews) PART 1

Produsele MUA (Make Up Academy) au fost foarte cautate in ultima perioada si am avut ocazia sa achizitionez o parte din ele.Am avut o experienta placuta cu cei de la muastore, au raspuns pe e-mail rapid, produsele au ajuns in 7 zile (destul de repede din punctul meu de vedere) iar acestea au venit in conditii perfecte, erau foarte bine sigilate, nimic spart.
Voi vorbi doar de o parte din ele, pastrand restul pentru alta postare.

1.Primer
-pret £4-



 


Are un design dragut, ca majoritatea produselor MUA, merge pe acelasi stil, negru, clasic.Ca si culoare la prima aplicare este albicios dar dupa ce este intins intra imediat in piele si nu se mai observa nimic.
Sunt tare incantata de el, este o baza perfecta pentru machiaj, fondul de ten a rezistat mai mult.L-am folosit o singura data si pentru moment sunt multumita de el, vom vedea si pe viitor cum se descurca.

2.BB Cream
-pret £4-




Este disponibil in 6 nuante (light, light rose, medium, medium rose,medium-dark, dark), eu il am pe cel in nuanta medium si este perfect pentru tenul meu (desi pe mana pare putuin mai inchis pe fata este ok).Din pacate are un defect este jumatate gol si din cate am auzit cam toate fetele care au comandat acest produs au aceeasi problema.
Din punct de vedere calitativ este un produs foarte bun, acopera roseata, lasa tenul mai frumos si intra foarte repede in piele.Sunt total de acord cu ceea ce spun in descriere, acopera anumite imprefectiuni si face tenul mai luminos.

3.Hide and Conceal Cover Up Stick
-pret £1-



 


Este disponibil in 3 nuante fair, natural, almond, eu in am pe cel in nuanta natural.
Nuanta este potrivita pentru tenul meu dar din pacate textura nu este.Este cremoasa si se strange in anumite zone si lasa un aspect tare urat.Pe viitor voi vedea cum se descurca si cu alte produse desi slabe sanse sa imi placa.

4.Eye Primer-primer pentru ochi
-pret £2.50-





Este o baza buna pentru fard, il face sa reziste mai mult.Imi aduce aminte de cel de la elf, atat pentru aplicator cat si pentru rezistenta, textura.Deci daca va place cel de la Elf cu siguranta o sa va placa si acesta.

5. Pressed Powder - pudra
-pret £1-





Este disponibila in 4 nuanta, eu o am pe nr 2.Cred ca pudra este mult mai potrivita pentru cineva cu tenul gras, eu in unele zone am tenul uscat si chiar nu imi place aspectul final, usuca portiunea respectiva.In rest nu am probleme cu ea, reda tenului un aspect destul de frumos, dr totusi nu este un produs care sa ma multumeasca pe deplin.

6.Shimmer Kiss Bronzer
-pret £3-






Pe langa design, care este tare cute, culorile acestui bronzer sunt minunate, sunt pigmentate, rezista si se vad foarte frumos .Sunt tare incantata de el, cred ca ne vom intelege de minune.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

5 comentarii:

  1. ce frumos este bronzerul...sa le folosesti cu placere :)...si eu am in plan cateva produse la care le-ai facut review, abia astept sa imi dau si eu comanda si sa ajunga :)

    RăspundețiȘtergere
  2. As testa bronzerul, nuantele sunt frumoase! :)

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Primerul ma tenteaza si pe mine. Ma gandesc sa pun si eu o comanda

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos spus. Pot distribui pe pagina mea de facebook?



    Here is my blog post ... Ora pe exacta pe glob

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena