marți, 19 februarie 2013

Pink box - luna februarie

Pentru cele care nu stiu pink box este o cutie de beauty disponibila pe site-ul eva(click).Pretul cutiei este de 44 lei (transport inclus) si cuprinde 5 produse de beauty, full size si travel size.Din pacate continutul cutiei este secret pana in momentul in care primiti coletul, insa inainte puteti primi indicii despre produse pe pagina acestora de Facebook (click).Cutiile se livreaza lunar si includ produse diferite, scopul acestora este sa depaseasca suma de 44 lei si anume pretul cutiei.


Pink box-ul lunii februarie



Cutia contine:
-Pyramid grande warming joy - pret 44 lei
-Perspirex Roll-on - pret 58.9 lei
-Mosta parfum BEYONCÉ PULSE NYC -  n/a
-Crema de buze Hydrovolume cu unt de shea - pret 33,34lLei
-Serum cu extract de caviar - 105,29 lei 

Vizibil produsele depasesc 44 lei, insa exista si anumite dezavantaje, cum ar fi faptul ca produsele lunii respective ar putea fi nefolositoare, exact ce s-a intamplat si in cazul meu.Pe de alta parte intr-o criza de idei, cutia ar putea fi un cadou frumos pentru ziua cuiva.
Cutia in sine este adorabila, are un design dragut si girly, pefecta pentru a depozita oje sau lucruri de genul acesta.
Produsele sunt ok, insa nu pentru mine nefolositoare.Serul cu extract de caviar inca nu l-am folosit, incerc sa il dau cuiva care poate are mai multa nevoie de el, roll-on miroase a spirt si cantitatea este foarte mica.
Mostra de parfum contine zmeura, rodie, pere,bujori si iasomie, un miros destul de dulce, perfect in cazul meu.Restul inca nu le-am incercat.






Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

4 comentarii:

  1. deo Perspirex am avut si eu , e foarte eficient in cazul persoanelor care au probleme cu transpiratia excesiva . L-am folosit in urma cu cativa ani cand aveam problema asta si a fost o minune pentru mine.
    Problema e ca pisca de innebunesti

    RăspundețiȘtergere
  2. @iguanitza: inca nu l-am folosit, l-am incercat pe mana si mirosul a fost tare urat

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit cel mai cu folos cutia roz :X e asa draguta :)))

    Pup

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena