miercuri, 13 februarie 2013

Machiaj Sf Valentin

Majoritatea blogurilor deja au postat astfel de look-uri, dr totusi vreau sa va prezint si varianta mea.Am hotarat sa merg pe roz, o nuanta girly si specifica acestei sarbatori.Am adaugat un ruj roz bombon, insa daca vi se pare prea mult il puteti inlocui cu unul nude.





Produse folosite:

Pentru ochi:
-primer pentru ochi MUA
-corector „Acoperire maxima” Elf
-creion pentru sprancene Rimmel London
-kit sprancene MUA
-rimel Maybelline Volum Express
-Back to School Eyeshadow Paletter - 32 nuante - warm
-trusa 88 Metal Mania
-tus MUA
-gene false no name

Pentru fata:
-primer MUA
-crema hidratanta (colorata) Wet 'n' Wild
-fond de ten Revlon Colorstay
-paleta cu crema iluminatoare Elf

Buze:
-ruj no name - roz
-  Elf luscious liquid lipstick - perfect pink





Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

21 comentarii:

  1. Imi place mult machiajul. Ceva asemanator am realizat si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut si finut :) Imi place foarte mult...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult machiajul, chiar este foarte feminin, dar eu nu inteleg cum ar putea fi un machiaj specific acestei sarbatori.
    Repet, minunat rezultatul! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, ce tipica mi se pare combinatia ! Daca ar fi fost sa fac si eu un astfel de machiaj as fi ales exact aceleasi culori. Rozul si maroul... Imi aduc foarte mult aminte de ziua indragostitilot p, ma duce cu gandul la bomboanele de ciocolata cu crema de capsuni :)) ti-a iesit superb machiajul :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Valentina.Bucur : acum am vazut, aceeasi combinatie de culori, love it

    RăspundețiȘtergere
  6. @Yarinayarina Yarina : thank you

    RăspundețiȘtergere
  7. @Denisa S. : ma refeream la culoare, specifica in sensul ca pt Sf V. se foloseste in mare parte roz, rosu, cand vine vorba de un machiaj.ms frum

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lorena Lal : multumesc, ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    RăspundețiȘtergere
  10. E super-frumos si iti sta tare bine :)

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place maxim " explicatia " din ultima poza :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena