luni, 28 ianuarie 2013

Winner winter giveaway

A venit timpul sa anunt castigatoarea setului cu 24 de pensule.Mi-au placut toate comentariile voastre, cred ca voi mai pune genul asta de intrebari la viitoarele concursuri.


Lista participante (click pe poza pentru a mari)


Castigatoarea

Felicitari
Astept e-mail de la castigatoare pe gya.makeup@yahoo.com cu datele personale (nume, prenume, adresa, oras, judet, cod postal)
Daca in 24 de ore nu va raspunde (incepand de acum 22.00) voi alege pe altcineva.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

6 comentarii:

  1. eu de ce nu sunt pe lista stiu ca mam inscris ..?

    RăspundețiȘtergere
  2. @claudia_mami: nu am primit comentariul tau:( am verificat toate inscrierile de multe ori, nu am vazut numele tau, chiar imi pare rau:(

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena