sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Review & swatches - Elf Paleta cu crema iluminatoare

Descriere

"Crema iluminatoare nu incarca, ilumineaza instantaneu ochii, buzele si fata. Ofera pielii un aspect sanatos si o stralucire naturala. Combinati nuantele pentru a crea un look unic.

INSTRUCTIUNI 
Aplicati o cantitate mica de crema iluminatoare pe suprafata dorita si intindeti bine. Culoarea poate fi folosita singura sau ca baza pentru alte farduri.
 Greutate neta:5.6g"


In primul rand imi place foarte mult aspectul, este foarte profi, de fapt toate din gama studio sunt asa.O gasiti pe site-ul Elf la pretul de 22 lei.
Trusa contine 4 nuante si este dotata cu o oglinda si o mini pensula (pensula ce nu o consider prea utila, adica poate fi folosita pentru zona de sub sprancene dar nici un caz pentru fata).Nuantele au o textura cremoasa, se intind usor, sunt pigmentate si rezista destul de mult.
Desi in trusa culorile par diferite (alb,peach,bej, roz pal) odata aplicate nu prea se observa o diferenta si sunt foarte asemanatoare.
In legatura cu descrierea produsului, intradevar cu incarca si chiar ofera o stralucire frumoasa.Eu o folosesc strict pentru obraji si pentru arcada)







Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

11 comentarii:

  1. Am avut si eu o data intentia sa o cumpar, dar m-am razgandit..nu mai stiu exact motivul. Intr-adevar din swatch-uri, par foarte asemanatoare. S-ar putea sa ma razgandesc acum si sa cumpar trusa ;)) Te pup

    http://beautybymikaella.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. @Makeup and Beauty by Kleo: da, e tare draguta

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mikaela Ella: asa am procedat si eu, vroiam sa o cumpar de foarte mult timp dr mereu ma razgandeam intr-un final am zis ca nu se mai poate si am cump.:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne pui si poze in care ai folosit-o? Sunt tare curioasa cum arata si pe ten

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am facut prostia sa cumpar trusa Eye Transformer in loc de aceasta. Nu schimba cu nimic nuanta fardurilor! De cand zic sa ii fac review .. Dar poate o voi folosi ca farduri iluminatoare pt ochi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @De toate pentru toti: o sa fac un machiaj in curand si o sa folosesc si trusa aceasta sa vedeti cum arata pe fata mai exact, insa astept o zi mai frumoasa, este foarte innorat, ploua de ceva timp si nu imi ies deloc pozele

    RăspundețiȘtergere
  7. @Valentina.Bucur: ma gandeam sa o cumpar la urmatoare comanda...pacat ca este asa

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu niste produse din gama Studio si sunt extreeeem de incantata de ele, cred ca o sa iau si eu paletica asta, cred ca mi-ar placea mult.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac mult iluminatoarele dar pentru tenul meu gras cele crema nu prea se potrivesc, oricum e foarte frumoasa!

    http://mademoisellelorraine.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena