vineri, 18 ianuarie 2013

Review & swatches -ELF "Back to School" Eyeshadow Palettes (warm and cool)

Dupa cum stiti cei de la Elf au avut o promotie de 20/25/30% off la anumite produse.Bineinteles ca am profitat de oferta si mi-am cumparat cate ceva.Unele le-am recumparat pentru ca mi-au placut iar altele abia astept sa le incerc.O sa va arat astazi trusele mele preferate de la Elf, si anume cele din gama  "Back to School" (de restul produselor voi vorbi in viitoarele postari)


Prima trusa si anume "warm", a costat in jur de 32 lei.Desi am citit numai pareri negative pe site, cum ca nu sunt culorile rezistente, totusi am cumparat trusa.Am avut o surpriza placuta, culorile rezista destul de bine.Avanad in vedere raportul pret-calitate trusa este destul de buna.Aceasta contine culori mate cat si sidefate (gasiti swatch-uri mai jos)





Mi-a placut tare mult prima trusa asa ca am vrut sa cumpar si varianta mai "colorata" si anume "cool".A costat tot 32 ron insa am avut ocazia sa o iau la promotie.Contine culori mate cat si sidefate.





 Personal, imi plac foarte mult si le recomand.

Pentru intrebari/sugestii ma puteti gasi pe gya.makeup@yahoo.com

5 comentarii:

  1. Si eu am prima trusa si imi place, avand in vedere pretul as spune ca-i chiar buna. M-a uimit nuante de alb care e foarte pigmentata si se ia tare usor[facand o comparatie, albul de la Sleek de abia se ia si de abia se vede]. Sunt si unele culori nu prea pigmentate, insa majoritatea sunt bune si isi merita banii.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place prima.Ma bate gandul sa o incerc si eu avand in vedere ca este la un pret mai mult decat bun.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @AlexantzA: sunt total de acord cu tine, isi merita bani, plus ca sunt alte truse mult mai scumpe si deloc bune

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pandrea Florina : nu stiu daca o mai gasesti pe site, mai era disponibila decat a doua, dar o poti cumpara din alta parte

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare dragut culorile. Cred ca o sa investec si eu niste banuti in cea de-a doua pentru ca pare perfecta pentru mine.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.

© Gya Make-up, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena